ישנה אמרה מפורסמת של אבא אבן: "הפלסטינים מעולם לא החמיצו הזדמנות להחמיץ הזדמנות". בפרפרזה על אמירה זו, ניתן לומר כי בשבועות האחרונים מכבי ת"א לא החמיצה הזדמנות להחמיץ הזדמנות לשפר עמדות לכניסה לפלייאוף היורוליג.
זה התחיל בהפסד החוץ האומלל במוסקבה בשנייה האחרונה במשחק מול צסק"א, ונמשך בשרשרת הפסדים כואבים. מלבד המשחק מול אולימפיאקוס באתונה, בו מכבי לא הייתה בעניינים מהדקה הראשונה, הרי שמול ריאל מדריד, אלבה ברלין וקאזאן, מדובר היה במשחקים שמכבי יכלה בהחלט והייתה צריכה לנצח, ולהציב עצמה בעמדת זינוק טובה לפלייאוף.

1 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי מאוכזב
ג'יימס נאנלי מאוכזב
ווילבקין ונאנלי
(צילום: עוז מועלם)

זה פשוט מתסכל לעבור על הרשימה הזו: במדריד, מכבי תפסה את ריאל ביום קליעות חלש (במיוחד מחוץ לקשת), הגיעה לקראת הסיום לעמדה מצוינת לניצחון עם יתרון של שבע נקודות, ואיכשהו ירדה מנוצחת; בברלין, מכבי שמרה גרוע ואיפשרה לשחקנה לשעבר יובל זוסמן לקלוע שתי שלשות מכריעות, רק כדי להפוך את ההפסד להרבה יותר כואב; במשחק האחרון מול קאזאן מכבי קרסה התקפית והגנתית ברבע האחרון, וזה היה חמור במיוחד בגלל שהפסידה בביתה לקבוצה שנמצאת איתה במאבק ישיר על הכניסה לפלייאוף, מה שהרע מאוד את מצבם של הצהובים.
ההחמצות של מכבי ת"א בשבועות האחרונים, שכבר יצרו כדור שלג והפכו למשבר אמיתי, גדולות אף יותר על רקע העובדה כי יריבותיה הפוטנציאליות במאבקי הכניסה לפלייאוף דווקא "שיתפו פעולה" והפסידו במשחקים שלהן: וילרבאן נוצחה ע"י באיירן מינכן, זניט סנט פטסבורג הפסידה לכוכב האדום, והשבוע אולימפיאקוס הפסידה לכוכב האדום, אנאדולו אפס לבאיירן מינכן ו-וילרבאן לבאסקוניה. יש מי שנותן, אבל מכבי לא מסוגלת לקחת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.