הקרב הגדול של הבונדסליגה העונה הוא לא באיירן מינכן נגד לייפציג, אלא יוליאן נגלסמן נגד ג'סי מארש. שתי הקבוצות לא פתחו טוב: אלופת גרמניה נראתה מגומגמת עם המאמן החדש וסיימה ב-1:1 במנשנגלדבאך, בעוד לייפציג הפסידה במיינץ, אך היא הקבוצה שתלך הכי רחוק העונה נגד באיירן ותנסה לזכות באליפות בפעם הראשונה בתולדותיה. ה-0:4 על שטוטגרט במחזור השני כבר היה בכיוון.
מארש, האמריקאי בן ה-47 שהחליף את נגלסמן בלייפציג, הגיע ממשפחת רד בול - אחרי שהיה בשנתיים האחרונות מאמנה של זלצבורג, ולפני כן של ניו יורק רד בולס. הוא גם הספיק לעבוד תקופה מסוימת כעוזר המאמן בלייפציג, לפני שנשלח להשתפשף במקומות אחרים. עם זלצבורג הוא לקח 2 דאבלים רצופים וגם העלה אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

1 צפייה בגלריה
ג'סי מארש
ג'סי מארש
ג'סי מארש
(צילום: עוז מועלם)

האמריקאי, אשר מכיר את המועדון טוב מאוד, הבין שהוא חייב לשפר כמה נקודות תורפה - והתחיל בהגנה, אחרי שאיבד את הבלמים דאיו אופמקאנו (באיירן) ואיברהימה קונטה (ליברפול). לייפציג שילמה לשטרסבורג 15 מיליון אירו עבור הפוטנציאל בן ה-21 מוחמד סימאקאן, עוד 15 מיליון נשלחו למונאקו עבור בנימין הנריכס הגרמני, והמגן השמאלי הצעיר יושקו גבארדיול, ששיחק בהשאלה בדינמו זאגרב בעונה שעברה, חזר לסגל אחרי שהרשים ביורו במדי קרואטיה.
אבל השדרוג האמיתי הוא בהחתמתו של חלוץ עם קבלות, הפורטוגלי בן ה-25 אנדרה סילבה, שסיפק עונת שיא בפרנקפורט. הוא היה סגן מלך השערים בגרמניה אחרי רוברט לבנדובסקי (28 שערים ועוד 5 בישולים), וכמעט הביא את הקבוצה לליגת האלופות.
ויש גם חיזוק מבפנים: הסופרסטאר העולה מהונגריה, דומיניק סובוסלאי, כיכב אצל מארש בזלצבורג לפני שעבר באמצע העונה שעברה ללייפציג. עם זאת, הוא לא שיחק בשורותיה אפילו פעם אחת עד הקיץ בגלל פציעה. כעת, כשהוא כשיר ומשחק תחת מאמן שמכיר אותו מצוין, סובוסלאי מוכן להיות היהלום של הקבוצה. הצמד נגד שטוטגרט נתן טעם לעוד.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן