אין אוהד של הנבחרת שלא חיכה לזה, שלא רצה את זה, והנה זה קרה - ערן זהבי חוזר לשחק במדי הנבחרת, חזרה שמאפיינת דווקא בימים הקשים האלה את גדולתו של עם ישראל.
לפחות עכשיו אפשר להגיד באופן ברור - זאת הזדמנות שלא תחזור. למרות הפציעות של מנור סולומון וליאל עבדה, לנבחרת יש סגל אדיר עם שחקנים שמשחקים בבמות הגדולות של אירופה; עומרי גלזר ודניאל פרץ - שוערים שלא גידלנו פה במשך דורות; הגנה של רוי רביבו ואלי דסה - מגינים מבריקים שבפעולה אחת יכולים לתת כדור לגול; צמד בלמים כמו סתיו למקין ושון גולדברג - בלמים מהירים מאוד שיכולים לסבך הרבה חלוצים; קישור עם שלל רחב של אפשרויות כמו דור פרץ, נטע לביא, מוחמד אבו פאני , גבי קניקובסקי ואחרים, שיכולים לספק כדורי עומק; שחקני ההתקפה של הנבחרת מהרמות הגבוהות של אירופה, כמו אוסקר גלוך ומעל כולם זהבי.

1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)

כאשר מנור יחזור, החזרה של ערן לנבחרת תיתן לו להרגיש חופשי יותר ושלא הכל תלוי בו. היא גם נותנת לאוסקר גלוך את הפרטנר הכי טוב שיש, שמכיר אותו עוד מהימים במכבי ת"א. באופן כללי, הנבחרת מקבלת סקורר אמיתי ושחקן קר רוח מול השער, שמספק מנהיגות, בעל יכולת אישית, מלך השערים בכל הזמנים, אהוב האוהדים, ווינר מדהים שיודע לנצח גם ברגעים קשים.
בנוסף, החזרה הזאת מראה לנו את היופי בעם ישראל, כמה גם כשקשה האחדות תנצח, ושצריך להתפשר למען מטרה משותפת.
אבל עם זאת, ניתן להרגיש מהאוהדים הישראלים אופוריה אדירה בעקבות חזרתו של זהבי - הרבה טוענים שאנחנו קרובים ליורו - וצריך להיות ריאליים. אנחנו כרגע רחוקים מהיורו. על הנבחרת שלנו לעבור בהצלחה 4 משחקים ב-9 ימים, זה עומס שלא ידענו כמוהו שיוטל על השחקנים, ועוד לא ידוע באיזה כושר יגיעו השמות שמשחקים בארץ והאם המשחקים ישוחקו בישראל.
לסיכום, ערן הוא שחקן ענק שיכול להכריע את הכף לטובתנו. צריך להישאר עם האמונה ולעודד את הנבחרת בשביל לנצח במלחמה ולעלות ליורו. זכרו: ביחד אנחנו ננצח!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.