עד כה, יוריס ואן אובריים הוא ההפתעה הכי גדולה במכבי תל אביב תחת מאמנה החדש רובי קין. ואן אובריים הוא הולנדי, אך נחשב לישראלי מכיוון שאמו יהודייה, והצטרף בעונה הקודמת מאוטרכט ההולנדית.
כשהגיע, דובר עליו כי יהיה בורג משמעותי בקישור הצהוב, אך זה לא קרה והוא עבר עונה לא טובה תחת ולאדן איביץ' - ולאחר מכן מפולת גדולה יותר ביכולת תחת אייטור קראנקה. ואן אובריים ערך בסך הכל 19 הופעות (9 בליגה, 4 בגביע המדינה, 6 באירופה), שמתוכן פתח בהרכב רק בשבעה משחקים וסיים ללא שערים וללא בישולים.

1 צפייה בגלריה
יוריס ואן אובריים שחקן מכבי תל אביב
יוריס ואן אובריים שחקן מכבי תל אביב
יוריס ואן אובריים
(צילום: עוז מועלם)

לאחרונה, כאשר ואן אובריים דיבר על העונה הקודמת, הוא אמר: "זה היה קשה. תחת איביץ' היו לי הזדמנויות לחזור אבל לא הייתי טוב מספיק, עם קראנקה לא קיבלתי הזדמנויות. העונה התחלנו מאפס ואני מנסה לשחק טוב ולקחת את ההזדמנות שלי. ניסיתי להישאר חיובי ולחשוב לטווח ארוך מאשר להיות מאוכזב בכל משחק שלא הייתי בסגל" (מתוך העמוד הרשמי של מועדון מכבי תל אביב).
והיה שווה לחכות, לשני הצדדים - תחת קין, ואן אובריים נראה נהדר שהוא מתופקד בעמדה שונה ממה ששיחק אצל איביץ' וקראנקה. אצם הוא היה בתפקיד קשר אמצע 8, אצל קין הוא משחק כקשר אחורי מודרני שמנהל את המשחק, 6. במשחק האירופיות ובקונפרנס ליג הוא גילה את היכולת הנהדרת וחוכמת המשחק שדיברו עליהן כשהחתימו אותו, והקהל לא נשאר אדיש ליכולת שלו והחליט לחבר עבורו עבורו שיר שחקן.
ואן אובריים נראה כמו שחקן חדש במכבי שמשחקת במערך 3-3-4, כשהדברים העיקריים שבולטים אצלו הם הנעת הכדור ושחרור לחץ. במשחק נגד הפועל באר שבע הוא היה אחד ממצטייני המשחק שהסתיים בתוצאה 1:6 למכבי , ואפשר היה להתרשם שוב מהשליטה שלו במגרש נגד פטרוקוב חינצ׳שט ממולדובה.
האם ואן אובריים ימשיך להראות את היכולת האדירה שהוא מציג כקשר אחורי אצל רובי קין? את זה רק הזמן יגיד במהלכה של העונה, שבה מכבי רוצה להחזיר את תואר האליפות אליה, ונראה שוואן אובריים יכול להיות חלק גדול מזה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.