הפועל באר שבע פיספסה הזדמנות אדירה לצמק בחזרה את הפער ל־4 נקודות מהפסגה, ולא מן הנמנע שהפספוס הזה עוד יעלה ביוקר לדרומיים במאבקי ההכרעה.
אגב, אותה בני סכנין לקחה נקודות חשובות גם במאבק של באר שבע עם מכבי ת״א באליפות הראשונה של ברק בכר.
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
אבל במרתון יש גם משחקים כאלה שבהם כלום לא הולך. למרות זאת, הפער הוא אמנם שש נקודות, אבל יש עוד סיכוי קטן. עושה רושם שעמדת המאמן עבור ברדה היא מקום נוח עבורו. שחקן העבר שנחשב לסמל בעיר החיה את התקוות, כאשר נכנס במלוא המרץ אל משרת המאמן במקומו של רוני לוי.
למרות שגיאות שעשה בצמד המשחקים מול מכבי חיפה והפועל תל אביב, ברדה הפיק את הלקחים הנדרשים ועשה את המוטל עליו במפגשים עם מכבי ת״א – והשאיר בחיים עונה שהייתה נראית גמורה עבור קבוצתו.
ברדה הראה במשחק מול סכנין שהוא למד דבר אחד או שניים מבכר. השינויים שלו בפתיחת המחצית השנייה (ההזזה של אל־חמיד לעמדת המגן השמאלי והכניסה של מיכה) הניבו את שער השוויון. השאלה הגדולה היא אם יחליט להישאר מאמן גם בעונה הבאה או שיחזור לעמדה המקורית שלו כמנהל המקצועי. בכל מקרה, ברדה חשוב להפועל באר שבע כמערכת, ובמידה שישוב ליציע, אופציה מעניינת הוא סלובודן דראפיץ', מאמן מוערך בכדורגל הישראלי, שדוגל בכדורגל התקפי, זכר לקדנציה שלו במכבי נתניה.
לבאר שבע יש עוד מטרה העונה, גמר הגביע, והיא חייבת את החזרה של מיכה ליכולת שהביאה לו את תואר שחקן העונה במדי מכבי ת"א, ואת הניסיון של אל־חמיד ושחקנים ותיקים נוספים על מנת להשאיר סיכוי לקחת תארים, אך אין ספק שהשאיפות של ברדה לאליפות קיבלו מכה קשה בדוחא.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.