לאחר שבע עונות מוצלחות במדי הזברה של יובנטוס, פאולו דיבאלה עזב לרומא, וזה כנראה הסיפור הכי גדול בכדורגל האיטלקי. דיבאלה, שהיה בדרך לאינטר, ואפילו היו דיבורים על צירופו לשורותיה של מנצ'סטר יונייטד, בחר לבסוף דווקא את רומא שהרוויחה יהלום חשוב מאוד. מבחינתה, זו תהיה הזדמנות לבנות איתו דברים יפים. עבור דיבאלה הוא הגיע למקום האידיאלי עבורו - הג'אלורוסי נמצאים באופוריה מהעונה הקודמת, כאשר הם מגיעים לאחר הזכייה המרגשת בקונפרנס ליג, עכשיו במועדון שואפים להגיע גבוה יותר, להותיר חותם חזק גם בליגה ולהוות תחרות מרעננת בצמרת.
מדוע המהלך היה אידיאלי עבור דיבאלה? ראשית, צריך להתחיל באפקט מוריניו, שבזכותו היהלום רומאי. המאמן התעקש רבות על הבאת דיבאלה לרומא, ואפשר להגיד שהוא גם הסיבה העיקרית לכך שבסוף זה התקיים. כאשר "המיוחד" מתקשר, אי אפשר לסרב. כשמאמן כמו מוריניו רוצה אותך במועדון שלו, זה רק מראה כמה שהוא מאמין בדרך שאפשר לבנות את הקבוצה מסביבך. מוריניו מאמין שבסוף דיבאלה יפרח אצלו ושיש לו לא מעט להוכיח.

1 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה ביובנטוס. רק שמונה שחקנים כבשו יותר ממנו עבורה
פאולו דיבאלה ביובנטוס. רק שמונה שחקנים כבשו יותר ממנו עבורה
פאולו דיבאלה ביובנטוס
(צילום: AP)

שנית, דיבאלה כבר מיצה את יובנטוס. נכון, דיבאלה בן 28 בלבד, אך החלוץ כבר הגיע לכל מה שרצה במדי יובנטוס. הקדנציה שלו שם תירשם לטובה, היו לו 115 שערים ב-293 הופעות והוא זכה איתה בלא מעט תארים. יש לו סך הכל חמש אליפויות, ארבעה גביעים ובנוסף לכך הוא גם הופיע בגמר ליגת האלופות. אבל מאז קיץ 2018, בו כריסטיאנו רונאלדו הגיע ליובנטוס, הכתובת הייתה על הקיר. דיבאלה הבין שמוטב שיעזוב אם הוא רוצה להיות מנהיג. הוא כבר לא יכל להיות הכוכב הבולט, כי כשיש שחקן בסדר גודל של כריסטיאנו בסגל, זה לא אפשרי לעקוף אותו. וכעת, הרבה אחרי שרונאלדו עזב והקבוצה מנסה לצאת לדרך חדשה ורוצה עתיד חדש ונקי לגמרי, בהחלט טוב לשני הצדדים להיפרד. רומא תיתן לו פלטפורמה להיות המנהיג, כמו שהיה לפני הצל של רונאלדו.
מבחינת רומא זו החתמה מאוד חשובה שמוסיפה ניסיון רב. היא מקבלת כבר חבילה מוכנה, חלוץ רעב שיש לו עוד הרבה לתת, שם שכבר היה בצמרת של הליגה ויודע מה זה לזכות באליפויות. יחד איתו הג'אלורוסי הביאו עוד כמה חלקים משמעותיים שיחזקו מאוד: ג'ורג'יניו ויינאלדום שמגיע מפריז סן ז'רמן יוסיף הרבה משמעת בקישור, ואיתו מגיע גם נמניה מאטיץ' בן ה-33 שבא ממנצ'סטר יונייטד. אלו תוספות חשובות לסגל עם כוכבים צעירים. ראשית חשוב לציין את החלוץ טמי אברהם בן ה-24, שמאז שהגיע לרומא מצ'לסי אינו מפסיק לקרוע רשתות. יחד איתו יש להוסיף את ניקולו זאניולו בן ה-23 שמתחיל את עונתו החמישית ברומא.
ב-14.8 רומא מתחילה את קמפיין 22/23 נגד סלרניטאנה. זו תהיה הזדמנות מצוינת לקבל רושם ראשוני ממנה. כך או כך, מצפה לנו עונה מסקרנת מאוד בארץ המגף.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.