ג'ירונה השובבה החליטה השנה להתחפש לאימפריה. מדובר בקבוצה שבילתה בשנים האחרונות באמצע הטבלה, ופתאום העונה – משום מקום – הפכה לסינדרלה של אירופה שלא רוצה שיעירו אותה מהחלום.
כחובב מושבע של הכדורגל הספרדי, אני נרגש לראות העונה קבוצה קטנה שטורפת את הליגה. בעולם הכדורגל מתרחשים במהלך השנים מקרים חריגים, הייתי קורא להם רומנטיים, בהם קבוצות בינוניות ואפורות בדרך כלל מצליחות לפתע להתגנב לפסגה. והעונה אנחנו רואים את זה מתפרץ במלוא העוצמה אצל ג'ירונה, שרוקדת על המגרש מדי שבוע.
1 צפייה בגלריה
שחקני ג'ירונה חוגגים עם פורטו
שחקני ג'ירונה חוגגים עם פורטו
שחקני ג'ירונה
(EPA/SIU WU)
מעטות הקבוצות שלא ספגו שערים העונה מהסנסציה של הליגה, תשאלו את ברצלונה הגדולה, שהוציאה מהרשת שלה לא פחות מארבעה כדורים. ג'ירונה החליטה פשוט להפוך לקבוצה שמשנה את חוקי המשחק ומדברת ברצינות ללכת עד הסוף ולקחת אליפות. הייחוד שלה הוא היכולת לקחת משחקים ולהרוג אותם. היא לא מסתפקת באחד אפס קטן, התיאבון רק מתגבר וכל היריבות הופכות למטרה.
אחרי חצי שנה מרתקת, אפשר להגיד בשקט שלכדורגל האירופי יש מרעננת רשמית חדשה. ובדרך כלל בקבוצות כאלה יש גם גיבור אלמוני, ובמקרה הזה הכוונה היא לחלוץ האוקראיני ארטם דובביק, כישרון בן ה-26 שנחת השנה בלה ליגה, ועושה פלאים עם 11 שערי ליגה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.