יובנטוס יורדת כבר כמה שנים מגדולתה. בין השנים 2012-2020 היא הייתה השליטה הבלתי מעורערת של הכדורגל האיטלקי. תשע אליפויות, ארבעה גביעים איטלקיים וכן שתי העפלות לגמר ליגת האלופות. אנטוניו קונטה, מסימיליאנו אלגרי ומאוריציו סארי הוליכו אותה להצלחה אחרי הצלחה.
לאחר מכן, זה היה סיפור שונה. אנדראה פירלו פוטר בעקבות אובדן האליפות, למרות זכייה בגביע. אלגרי חזר והתארים לא. ברור להנהלה שהעונה הזאת עלולה לחרוץ לרעה את גורלו, אלא אם יזכה לפחות בסקודטו. זכייה בגביע תהיה בונוס וכן העפלה לשלבים בכירים בליגה האזורית (עקב הורדת נקודות ממאזנה בעקבות ניהול בלתי תקין, יובנטוס סיימה במקום השביעי ולא השיגה מקום למפעלים היותר בכירים).

1 צפייה בגלריה
מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי
מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי
אלגרי מאבד את הכיוון
(EPA/Alessandro Di Marco)

דומה שיובנטוס קופאת על השמרים. בעוד נאפולי, מילאן ואינטר (האלופות של השנים האחרונות) מתחדשות ופעילות בשוק ההעברות, הרכש של יובנטוס דל ביותר. עם כל הכבוד, טימותי וואה הוא לא אביו ג'ורג' (כוכב העבר הלא אירופי הראשון שזכה בכדור הזהב, כיום נשיא ליבריה). נכון, הוא מוכשר, אבל קשה להאמין שהוא זה שיגאל את הקבוצה מייסוריה. בשנה שעברה ולאחוביץ' ומיליק כבשו 24 שערים ביחד. בהתחשב בפוטנציאל שלהם, מדובר בעונה כושלת. אם הייתי בהנהלת הגברת הזקנה, הייתי חותר להחתים את ויקטור אוסימן מנאפולי, שקיבל עקרונית אור ירוק מהנהלת הקבוצה לחפש קבוצה אחרת בתום חוזהו. כברירת מחדל, מייסון גרינווד מיונייטד יכול להתאים.
אז פגרת הקיץ התחילה רע עבור הלבנים-שחורים. למרות זאת, יש לקוות שעל אף תנאי הפתיחה, היא תתעשת ותחתים שחקנים שישיבו אותה במהרה לצמרת, שם מקומה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.