לראשונה בתולדותיה, א.ס רמה"ש זכתה בגביע המדינה לאחר שניצחה היום (שישי) 30:33 את הפועל ראשל"צ בגמר שנערך בהיכל קבוצת שלמה. מדובר בתואר הראשון אי פעם של מוליכת ליגת העל, שתקווה להשלים דאבל בסיום העונה.
רמה"ש הובילה לאורך רוב שלבי ההתמודדות, ושמרה על היתרון היציב עד לסיום, הרבה בזכות המצטיין שלה ריסטו וויאצ'יץ'. עבור המקשר המעולה, מדובר בזכייה שלישית ברצף בגביע המדינה אחרי שעשה זאת פעמיים במדי הפועל אשדוד. בגמר לפני שנתיים הוא ניצח את רמה"ש, וכעת הוא מנצח איתה, כשהוא כבש היום בגמר לא פחות מ-15 שערים.
3 צפייה בגלריה
א.ס רמה"ש בכדוריד עם גביע המדינה
א.ס רמה"ש בכדוריד עם גביע המדינה
זכייה היסטורית. א.ס רמה"ש עם גביע המדינה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מאמן א.ס רמה"ש בכדוריד עידן מימון
מאמן א.ס רמה"ש בכדוריד עידן מימון
ניצחון גדול על האקסית המיתולוגית. עידן מימון
(צילום: עוז מועלם)
עבור מאמנה של הזוכה הטרייה, עידן מימון, היה מדובר במפגש פיקנטי במיוחד לאחר שהצטיין לאורך מרבית הקריירה שלו במדי היריבה, עמה זכה במספר רב של תארים, ואך הוליך אותה כמאמן לזכייה בדאבל ב-2018. כעת, הוא זכה על חשבונה בגביע המדינה והוביל את רמה"ש לתואר היסטורי.
לפני פתיחת המשחק נערך טקס למען החטופים והחטופות בעזה, כשדניאל ליפשיץ, הנכד של יוכבד ליפשיץ ששוחררה מהשבי ושל עודד ליפשיץ שעדיין בשבי, הגיע כדי לשאת דברים. כמו כן, נערך טקס הוקרה מיוחד לשחקן מחלקת הנוער של רמה"ש, עמרי רוזנבליט, שנפצע קשה כחייל במהלך פעילותו הצבאית במלחמת "חרבות ברזל".
כבשו לרמה"ש: ריסטו וויאצ'יץ' 15 (מ-18, 83%!), רם טורקניץ 8, לידור פסו 7, בן ליברטי, דניאל צרפתי ולאונרדו דה אלמידה 1 כ"א. נבוישה בוייץ' סיפק 7 עצירות מ-37 זריקות (19%).
כבשו להפועל ראשל"צ: אולג אסטרשפקין 10 (מ-13), תומר בודנהיימר 6, ליאור גורמן ואמיר שניידר 4 כ"א, נמניה פריבק ומרקו מאטיץ' 2 כ"א, בן גונן ואיתי סורקיס 1 כ"א. אלכסנדר מרקלאו תרם 8 עצירות מ-33 זריקות (24%).

בנשים הפועל ראשל"צ דווקא חגגה

קבוצת הנשים של הפועל ראשל"צ, שזכתה בעונה שעברה בדאבל כבר לא תזכה העונה באליפות, לאחר שהודחה בחצי גמר הפלייאוף. עם זאת, על תואר אחד היא שמרה לאחר שגברה בגמר הגביע 24:28 על מ.כ חולון והניפה את התואר שנה שנייה ברציפות ובפעם השביעית בתולדותיה.
חולון, שגם כן הודחה בחצי גמר הפלייאוף והגיעה לגמר הגביע כאנדרדוג, הייתה מצוינת במחצית הראשונה ואף הובילה 10:15, אך שחקניות הפועל ראשל"צ יצרו מהפך גדול ובסוף זכו בתואר במשחק הפרישה של הכוכבות ניצן דונאי ורווית שושן.
3 צפייה בגלריה
קבוצת הנשים של הפועל ראשל"צ בכדוריד עם גביע המדינה
קבוצת הנשים של הפועל ראשל"צ בכדוריד עם גביע המדינה
בפעם השנייה ברציפות והשביעית בתולדותיה. קבוצת הנשים של הפועל ראשל"צ עם גביע המדינה
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
כבשו להפועל ראשל"צ: דיאנה צרוקיובה 10 (מ-13), ניצן דונאי 5, שיר וקרט, אושר כהן וקטיה מלניק 4 כ"א, יעל שוהם 1. קטיה בנדוביץ' סיפקה 14 עצירות מ-37 זריקות (38%).
כבשו לחולון: לירן זגורי 12 (מ-20), שחר דנילוב 4, שיר מחמלי 3, נועם קריאף 2, ליהיא אמר, מישל בוחטיארוב ואופק רוטמן 1 כ"א. אולה ניקיטסינה תרמה 19 עצירות מ-46 זריקות (41%).