בשלהי אוגוסט 2022 שמה טוטנהאם את ידיה על יהלום. היא רכשה אז את המגן השמאלי (אז בן 19) האיטלקי-ניגרי ושחקן נבחרת איטליה הצעירה, דסטיני יודוג'י מאודינזה, תמורת 18 מיליון אירו, ומיד השאילה אותו בחזרה לאודינזה לשנה כדי שימשיך להתחשל.
דסטיני סיים אז עונה אדירה (21/22) עם 5 שערים ו-4 בישולים ב-37 משחקים בליגה ובגביע, וכולם ראו שהוא מתאים באופן מושלם למערך שלושת הבלמים של קונטה, עם מגינים שתוקפים ללא הרף, דוגמת הוא או פדרו פורו.

1 צפייה בגלריה
דסטיני אודוג'י נבחרת איטליה הצעירה
דסטיני אודוג'י נבחרת איטליה הצעירה
אודוג'י מול צרפת ביורו הצעירות
(AFP)

אך רצה הגורל וקונטה פוטר בסוף מרץ האחרון, ויודוג'י שמגיע אחרי עוד עונה טובה בשחור-לבן (3 שערים ו-4 בישולים ב- 34 משחקים) מגיע למאמן שיהיה מעניין לראות איך ידע להשתמש בסט היכולות שלו ביעילות מקסימלית. שיטת המשחק של אנג' פוסטקוגלו דוגלת בבלמים שעולים גבוה כדי לעזור ללחוץ, אבל לא כולם עולים כדי לא להפקיר לגמרי את ההגנה. לכן הגיוני שאם יודוג'י יעלה בהרכב אז אמרסון ההגנתי יותר יהיה בימין, ואם פורו יעלה בהרכב אז בצד שמאל יעלה סרחיו רגילון (נכון לעכשיו הוא נשאר בקבוצה).
בנוסף, על אף היכולות ההתקפיות המרשימות שלו (כמו 1.5 דריבלים מוצלחים למשחק ב-50% הצלחה), יודוג'י לא מזניח את עבודתו ההגנתית וביצע העונה 2.2 תיקולים מוצלחים למשחק, לצד 1.1 פעולות לחץ מוצלחות.
אז הנה רעיון שאפשר לבצע במשך המשחק (נגיד כשצריך להעמיס על רחבת היריב): אני מציע לתת ליודוג'י לעלות למעלה יותר ובעצם שיהפוך לקשר שמאלי במערך 3-3-4. במצב הזה הוא יקבל חופש פעולה יחסי מאנג' לתקוף ללא הפסקה יחד עם ג'יימס מדיסון, ורוב הסיכויים שיהיה גם יהיה פטור באופן יחסי מלעשות הגנה.
אבל זה תלוי במי יהיה הקשר האחורי במערך של אנג', כי כרגע יש שמuעות רציניות שפייר אמיל הויביירג בדרך החוצה (אתלטיקו מדריד הוזכרה), ובמידה שזה ייקרה מי שלבטח יתפוס את מקומו הוא איב ביסומה שבקושי ראינו בעונה שעברה אחרי שנפצע בצורה קשה, אבל אני עדיין מאמין בו ואני חושב שהוא יפתיע אותנו העונה (לא סתם המצאתי לו את הכינוי "קאנטה לעניים").
מה אתם חושבים על הרעיון שלי?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.