לראות את הילדים שלי, את הילדים הרבים ביציעים, את כל האוהדים האדומים שמעודדים ללא הפסקה ומלווים את הקבוצה למרות האכזבות, קורע את הלב. כולנו מייחלים לחזרתה של הפועל ת"א לצמרת הליגה, שם המקום הטבעי שלה, אבל עד אז כולנו רוצים להבטיח את הישארותינו בליגה.
כבר שנים רבות אנחנו רואים קבוצה חלשה, הסגלים שנבנים בחודרוב צריכים לשמש דוגמה בקורס באוניברסיטה איך לא לבנות קבוצה. זרים מוזרים, חלקם מגיעים פצועים, חלקם שכחו מתי ראו כר דשא לאחרונה. אפשר לכתוב טרילוגיה על רצף הכישלונות של הסקאוטינג במועדון.
1 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
זה התחיל בהבאתו של המאמן מייקל ואלקאניס, שברוב הקריירה היה עוזר מאמן, ולאחר מכן את בורחה למה, שאימן קבוצה בליגה ג'. ובכן, לאף אוהד אין שום דבר נגד חן סול כי אם להפך, אבל כשבן אדם נכשל בכל פרמטר הוא צריך לשים את המפתחות.
עזיז קאיונדו הצטרף לקבוצה לאחר שהרשים במשחק חגיגי לכבוד 100 שנה למועדון של הפועל ת"א מול לגאנס.
במשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד הוא שותף במחצית הראשונה, ומאז לא שיחק תקופה ארוכה עד ששוחרר.
נועם בונה שותף לא מעט, אבל התרומה שלו הייתה כמעט אפסית, ובינואר הוא שוחרר. מתחילת העונה ראינו את הכישלון מגיע. הכתובת הייתה על הקיר במשחקי האימון ובגביע הטוטו. שחקנים באים, שחקנים הולכים ואלו שנשארים מאכזבים. האוהדים הנאמנים ממשיכים להגיע במספרים יפים ורואים כדורגל מחריד. השחקנים חייבים להתחיל להפנים שהם מייצגים מועדון מפואר כמו הפועל ת"א. מוכרחים לעשות את הסוויץ' בראש ולהבין שהם נלחמים נגד הירידה.
בשבת יש משחק בית קשה אבל חשוב מאין כמותו מול הפועל ירושלים, בעיקר לאור העובדה שאחר כך הקבוצה תגיע לסמי עופר למפגש חסר סיכוי מול האלופה מכבי חיפה. אין שום סיבה בעולם ששחקנים יפחדו לעשות פעולות בסיסיות כגון מסירות מדויקות, בעיטות לשער ולקיחת אחריות.
אלטמן, צ'יבוטה ולאיוס חייבים לנער את האבק ולהתחיל לדחוף את ההתקפה. לאיוס חייב לשחרר כדור בזמן ולהפסיק לנסות להתחכם עם הכדור. אלטמן צריך להיות מעורב יותר, להנהיג. צ'יבוטה חייב לעשות יותר תנועה לרחבה ולדעת לסיים מול השער.
אין אפשרות אחרת, הפועל ת"א חייבת להישאר בליגה. וכשתושלם המשימה לתת ליוסי אבוקסיס לבנות הכל מחדש.
הכותב: ירון עם השרשרת, אוהד שרוף משער 7
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.