הנקודה הגורלית שהשיג דניאל צוקרמן בניצחון על היפנים בגביע דייויס הזכירה לנו עד כמה הוא חשוב מקצועית לנבחרת הישראלית. צוקרמן בן ה-28 המדורג (372) בעולם הגיח משום מקום, כאשר הצליח להכניע בתום קרב ענק את שו שימבוקורו המדורג 198 בעולם.
ביום ראשון, במהלך חופשת חג ראש השנה, עלה צוקרמן למשטח הטניס בידיעה שהוא חייב להשיג ניצחון. לאחר מותחן מסחרר בין השניים שגרר מערכה שלישית מהסרטים, הצליח הישראלי למחוק את יריבו ולהשיג לישראל עוד נקודה יקרה בדרך למשחק חמישי ומכריע – אותו ניצח כמו גדול ישי עוליאל.
1 צפייה בגלריה
צוקרמן וארליך
צוקרמן וארליך
צוקרמן וארליך
(צילום: יאיר שגיא)
צוקרמן מעולם לא היה מדורג גבוה. הילד התל אביבי טס לאחר השחרור הצבאי לארצות הברית, שם התחיל את המסע בדרך לקריירה מקצועית. המכשולים שעבר בדרך לא שברו אותו, ולקראת גיל 30 הוא מממשיך להילחם בכל הכוח בדרך לכיבוש יעדים חדשים.
ארבעת השחקנים הגדולים ששיחקו בשנים האחרונות הם דודי סלע, אמיר וינטרוב, אנדי רם, ויוני ארליך. אנחנו ללא ספק יכולים לדרג את צוקרמן בעשרים השחקנים הטובים. אז נכון שהדירוג הנוכחי שלו לא משקף את המציאות, אבל הוא בהחלט מוכיח לנו בשנים האחרונות ששווה לקחת אותו ברצינות במשחקים הגורליים של הנבחרת בכחול לבן.
הדור הצעיר הישראלי בטניס שגדל פה בשנים האחרונות עוד רחוק מלהרשים. אנחנו ללא ספק רחוקים שנות אור מהצלחות, ועד כה מנסים לאתר את הנוסחה שתפתח לנו את הדלת לניצחונות. צוקרמן ימשיך כאמור להגיע רעב למשחקי הנבחרת, בתקווה להגיע ביום מן הימים לטורנירים המובילים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.