אכזבה. החלום לעשות דאבל זכיות באליפויות אירופה הקיץ, אחרי נבחרת העתודה של ישראל עד גיל 20 בחודש שעבר בבולגריה, נבלם הערב (שבת) בהיכל קבוצת שלמה בת"א על חודו של שער. נבחרת הנוער של ישראל הפסידה בתום משחק דרמטי 25:24 לצ'כיה בגמר אליפות אירופה עד גיל 18 דרג ב', לעיני כ־2,000 צופים. המנצחת זכתה בצמד כרטיסים לאליפות העולם עד גיל 19 בשנה הבאה ולאליפות אירופה עד גיל 20 ב־2024. היה זה ההפסד הראשון של הנבחרת בטורניר אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.
במחצית ישראל הובילה 12:13. במחצית השנייה אמנם נקלעה לפיגור, אולם דווקא בחיסרון מספרי, הנבחרת חזרה. שמאי קבע 25:24 שתי דקות לסיום. אז החלה דרמה וסדרת איבודי כדור וטעויות של שתי הנבחרות. לישראל היו הזדמנות להשוות, אבל זה לא קרה. השוער טל פלד - שאמור לצאת השבוע לצרפת ולהצטרף למאסי מליגת המשנה - יחד עם בן גונן ואסף שרון, נכללו בשביעיית המצטיינים של האליפות.
1 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער עד גיל 18
נבחרת הנוער עד גיל 18
הפסד מאכזב לנבחרת
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
כבשו: בן גונן 7, ניצן שמאי 5, נועם סוסנה 4, אלירן מרקוביץ, אורי פלח ואסף שרון 2, עומרי נוסבוים ואסף סוכוליצקי 1. השוערים: טל פלד רשם 7 עצירות ב־35 אחוזים; ליאור שיין 7 עצירות ב־41 אחוזים.
המאמן אסף לוי סיכם: "עשינו פה שבוע גדול, החבר'ה באמת נתנו את המקסימום והתבגרו לי תוך כדי השבוע. נתקלנו היום בנבחרת מאוד אגרסיבית, גדולה ועם סייז אירופאי. למרות זאת היינו טובים במחצית הראשונה וירדנו ביתרון, לצערי בתחילת החצי השני הדברים לא עבדו כמו שציפינו וזה קצת הרחיק אותנו. לקראת הסוף חזרנו, אבל צריך לפעמים קצת מזל ולא היה לנו את זה בשניות האחרונות כדי להשוות את המשחק. אבל זה היופי של הספורט, צריך להרים את הראש למרות כל האכזבה והעצב. רצינו מאוד לעשות פה היסטוריה. צריך להמשיך קדימה. החבר'ה נתנו שבוע גדול, מגיע להם את כל המחמאות".