שלוש מדליות, מהן שתיים מכסף ואחת מארד – זה השלל איתו נעלה המשלחת הישראלית היום (ראשון) את האליפות הבינלאומית למועדונים באקרובטיקה, שהתקיימה בצ'סנטיקו, באיטליה.
34 מועדונים מרחבי העולם נטלו חלק בתחרות שיצאה לדרך ביום שלישי שעבר, כאשר את ישראל ייצג מועדון אקרולייף כפר סבא. כל שלושת הצוותים שיצאו לתחרות עלו לגמר ואף תפסו מקום על הפודיום.
אריאל חיים ועפרי כצלנסון
אריאל חיים ועפרי כצלנסון
חיים וכצנלסון
(צילום פרטי)
משלחת האקרובטיקה באיטליה
משלחת האקרובטיקה באיטליה
המתעמלות של מועדון אקרולייף כפר סבא
(צילום פרטי)
אריאל חיים ועפרי כצלנסון
אריאל חיים ועפרי כצלנסון
חיים וכצנלסון במהלך התרגיל בצ'סנטיקו
(צילום פרטי)
אריאל חיים ועופרי כצנלסון
אריאל חיים ועופרי כצנלסון
אריאל חיים ועופרי כצנלסון על הפודיום
(צילום: פרטי)
אלה פרופסורסקי, נעה טלבי ועופרי יהושע זכו במקום השני בקטגוריית שלשה בדרגת נוער עם ציון 49.600; אדוה אמון, יובל אלון ומוריה קושנר זכו בארד בקטגוריית ג'וניור עם ציון 24.500; ואריאל חיים ועפרי כצנלסון זכו במדליית הכסף בקרב רב בקטגוריית הילדים עם ציון 50.550.
את המתחרים מלוות המאמנות טל אייזיקוביץ ואוריאן גרדין ואת המועדון מנהלות ליאת ארנפלד וחנה גמליאל.
משלחת האקרובטיקה באיטליה
משלחת האקרובטיקה באיטליה
(צילום פרטי)
אריאל חיים ועופרי כצנלסון בתרגיל שזיכה אותן במדליית הכסף
אריאל חיים ועפרי כצלנסון
אריאל חיים ועפרי כצלנסון
(צילום פרטי )
"לא חלמנו בכלל להגיע להישג כזה", אומרת בהתרגשות ארנפלד. "בשבילנו זה הישג אדיר, מטורף. אנחנו קבוצה צעירה יחסית למועדונים גדולים. באנו לפה לא בתקציב הכי גבוה כאשר לשלשה ולזוג שלנו היו 14 מתחרים. כשהגענו אמרנו שאנחנו חולמות על הגמר. לא חלמנו בכלל על זה".
גם מועדון מכבי יבנה נטל חלק בטורניר, וייצג את ישראל עם שבעה צוותים (18 מתעמלות) שחזרו הביתה עם שבע מדליות זהב, שתי מדליות כסף ושתי מדליות ארד. בתור מחווה לחטופים, ענדו המתעמלות סרט צהוב לראשן.