שלום לאוהדי הכדורגל הישראלים. יש לי רעיון מנצח שדורש במיוחד מכם לעשות רעש גדול ברשת ובמגרשים, רגע לפני הבחירות ליו"ר ההתאחדות.
בכדורגל קיימים ארבעה בעלי עניין – הקבוצות, השחקנים (מי אם לא הם), המאמנים (מן הסתם) ואנחנו הקהל. האם יש טעם כלשהו למשחק בלעדינו?! אז בואו ואשאל שאלה - מדוע רק אחד מארבעת בעלי העניין האלה, הקבוצות, בוחר את יו"ר ההתאחדות? איך יכול להיות ששלושה בעלי עניין שהם הרוב הגדול, לרבות אנחנו הקהל, לא שותפים בבחירות? מי אמור לנהל את הכדורגל אם לא אך ורק נציגים של ארבעת בעלי העניין?!

1 צפייה בגלריה
אצטדיון טוטו-טרנר
אצטדיון טוטו-טרנר
(צילום: הרצל יוסף)

דווקא בתאריך 27.12.22, כאות מחאה גורפת, כולנו - הקהל, האוהדים, כל מי שבאמת אוהבים כדורגל, כולנו כאחד בוחרים ואומרים כן לשיטה החדשה: נבחרת ניהול המורכבת מנציגות שלמה. מי יבחרו את נבחרת הניהול? אך ורק 4 בעלי העניין - כל קהל הכדורגל, כל אחד בעל זכות בחירה. כל שחקני הכדורגל. כל מאמני הכדורגל. כל המועדונים. ברור ש"הם" לא יסכימו ואף ילחמו בנו מלחמת חורמה כדי שזה לא יקרה, מי רוצה לוותר על כיסא כ"כ מרופד, על מעמד כ"כ גבוה.
פה קבור הכלב: כאן העוצמה שלנו כקהל אחד מאוחד חייבת להיכנס למשחק – מה יקרה למשל אם כולנו כאחד, כלל הקהלים בארץ, לא ניכנס לשום משחק, נאמר ל-3-2 מחזורים? הגיוני להניח שכבר במחזור השלישי, מקסימום הרביעי, הם ייכנעו – כי הם יפנימו שאין משחק בלעדינו, ובטח בלי הכסף שלנו.
הגיע הזמן לנצל את העוצמה האמיתית שלנו ולהשתמש בה בחוכמה. אנחנו הכוח, אנחנו הרוב, רק אם ניקח יוזמה אמיתית, ננצח אותם. הגיע הזמן שנעשה לא רק לטובתנו האישית, אלא בעיקר למען משחק הכדורגל שנותן לנו המון! למען המשחק שכולנו אוהבים כל-כך, ואם אנחנו באמת אוהבים את המשחק הענק הזה – עלינו להוכיח זאת במעשה אמיתי! אמיץ! פורץ דרך!
התנהלות לא מקצוענית בלשון המעטה, ובעיקר כזו שאינה כוללת את כל ארבעת בעלי העניין – לעולם לא יכולה להיות טובה בשום אופן לכדורגל! טל בנין בזמנו אמר: "הכדורגל חייב להיות טהור", וכל עוד הכדורגל לא ינוקה מכל שאר הירקות, טהור הוא בטח לא יהיה, ואף רחוק מאוד ממקצועני באמת. כשרובנו נבחר קודם בשיטה החדשה, כבסיס יציב וראוי, בשלב ב' יתאפשר לנו לגשת לבחירות לנבחרת ניהול מאוישת, כשכל הרואים עצמם מועמדים ראויים יוכלו להגיש מועמדותם. הבחירה תהווה יצירת בסיס חזק לשיטת התנהלות ראויה, מקצוענית, טובה ונכונה לרוב הגדול, וכאות מחאה שתהפוך למהפכת ענק!
במי תבחר/י? בהתאחדות העסקנית או בשיטה החדשה? שמבטיחה מראש לנו הקהל, נציגות מכובדת ושוות ערך בנבחרת הניהול לכדורגל?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.