נבחרת הנוער בכדורגל כבר עשתה את שלה בגדול הקיץ עם עלייה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, ועכשיו תורה של נבחרת הנוער בכדורסל להראות מה היא שווה. הנבחרת תחל את דרכה בשבת בטורקיה, ושואבת את המוטיבציה שלה לא מהכדורגל, אלא מנבחרת העתודה בכדורסל שהגיעה לאחרונה לחצי גמר היורו שלה. השחקנים של אלעד חסין מגיעים למשחקי האליפות בתחושה שאפשר לעשות את זה וללכת עד הסוף, אופטימיות זהירה יחד עם רצון עז להיות הפתעת הטורניר.
הסגל מוכשר מאוד, ואם יש שם אחד שאתם חייבים להכיר הרי שמדובר באחד השחקנים הכי מסקרנים בגילי הנוער באירופה, נעם יעקב בן ה-17. הרכז הישראלי משחק בווילרבאן הצרפתית ומסומן כפוטנציאל עתידי להגיע לליגת ה- NBA בתוך מספר שנים.

1 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(צילום: שרון צור)

חסין כבר הכריז: "יש התרגשות גדולה סביב הנבחרת. בכל זאת מדובר באליפות אירופה, והשחקנים יעשו את המיטב כדי להיות הכי טובים שיש". נקווה שהנבחרת תצליח להרשים כבר במשחקה הראשון בטורניר כדי לצבור מומנטופ להתקדם כמה שיותר גבוה באליפות אירופה.
ואין סיבה שזה לא יקרה: אפשר לומר שבשנים האחרונות ישראל הפכה להיות מעצמת כדורסל עד גיל 20 באירופה, והנבחרות הישראליות מטפסות הכי גבוה כמעט בכל טורניר. על כך צריך להודות בראש ובראשונה לצוות המקצועי שעובד לילות כימים עם השחקנים המוכשרים הללו כדי להביא אותם להצלחות. נראה שככל שימשיכו להשקיע בשחקנים הצעירים ויטפחו אותם לאורך שנים, כך ניתן יהיה להמשיך לראות אותם משחקים בדרג הגבוה באירופה. השנים האחרונות הוכיחו שהשקעה קבועה ונחושה בדור הצעיר הרעב להצלחות נותנת את פירותיה, אך יש לדאוג שההשקעה תימשך כדי שהמאמץ ישתלם.
כולנו תקווה שיעלו ויצליחו!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.