האם הפועל ת"א שוב בדרך לעידן ניהולי חדש? ל-ynet נודע כי מיליארדר יהודי הגיש שלשום (שלישי) הצעה לקבוצת הבעלים הנוכחית, לפיה הוא מעוניין להעביר לידיו את המועדון בתמורה לכיסוי כל החובות והשקעת קבוצת הרכישה שהגיעה בקיץ שעבר.
מדובר במהלך שעשוי להוביל למהפכה אמיתית במתחם חודורוב. על פי גורמים המעורים בעסקה, מדובר באיש עסקים בעל אזרחות זרה, שמתגורר באירופה ואמור להוות גורם משנה משחק בכדורגל הישראלי. ההצעה שהוגשה למועדון הועברה לא רק לדיוויד מינצברג שעומד בראש קבוצת המשקיעים אלא לכל חבריה הנוספים, מטעמי שקיפות.
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
הכדור במגרש שלו. מינצבג
(צילום: עוז מועלם)
על פי פרטי ההצעה שהגיעה לידי ynet ונחשפת כאן לראשונה, איש העסקים מעוניין להעביר את הקבוצה לשליטתו כבר בשבועות הקרובים, זאת אחרי בדיקת נאותות, כשהוא מתחייב לקחת על עצמו את כלל החובות והשקעת קבוצת המשקיעים במהלך השנה האחרונה. יתרה מכך, הרוכש הפוטנציאלי הבהיר כי במקרה של ירידת ליגה, הוא עדיין רואה את עצמו מחויב לעסקה. ההערכה כי מדובר בהשקעה ראשונית של כ-35 מיליון שקל בשנה.
נציגיו של המיליארדר ממתינים כעת לתשובה של מינצברג וחברי קבוצת המשקיעים האמריקאית. "מדובר באיש עסקים שמהווה שובר שוויון, משהו שעוד לא היה בהפועל ת"א", אומר אחד האנשים המעורים בעסקה, "במידה והוא אכן יגיע, הוא יוכל לתת פייט למיץ' גולדהאר ולמכבי ת"א, לא פחות מזה. למה זה מעניין אותו? הוא מגיע מטעמי ציונות, הוא לא רוצה לעשות כסף, אלא לתת בענק להפועל ת"א".