עולם ההיאבקות נפרד היום (רביעי) מכוכב ה-WWF לשעבר, וירג'יל, שהלך לעולמו בגיל 61. הוא היה מוכר לחובבי הענף גם כנושא הכלים של לוחם ה-WWF ו"איש מיליון הדולר", טד דיביאסי. שמו האמיתי היה מייקל ג'ונס.
"חברים יקרים שלי, בצער רב אני מביא חדשות ממשפחת ג'ונס על פטירתו של מייקל האהוב שלנו, שהיה ידוע בשם וירג'יל, וינסנט, סול טריין ג'ונס ועוד", נכתב בחשבון של אחד משופטי הענף. "וירג'יל הלך לעולמו הבוקר בבית החולים ואני מבקש מכם להתפלל עבורו ועבור משפחתו".
"אנו מאשרים את הידיעה בדבר מותו של כוכב ההיאבקות", נכתב בחשבון האינסטגרם שלו. "יש כל כך הרבה מה לומר כאן אבל כרגע מדובר ביום קשה מאוד כי החבר שלנו איננו. נבקש בשלב זה לזכור אותו כאדם שהיה ומאחלים לו לאכול פסטה ללא הפסקה בגן עדן. אוהבים אותך מייק".
וירג'יל החל את הקריירה ב-1985 תחת השם 'סול טריין ג'ונס' ולאחר מכן הפך לאלוף AWA ואלוף הזוגות עם רוקי ג'ונסון, בהמשך התקדם ל-WWF ובהמשך, כאמור, הפך לשומר הראש (או אם תרצו: נושא מזוודת הכסף) של דיביאסי.
לפני כשנתיים אובחן כחולה בסרטן מעי הגס ובאפריל 2022 כחולה דמנציה. עוד לפני חטף פעמיים שבץ. "הוא היה אדם מצחיק וייחודי", ספד לו כוכב ה-WWE, מאט הארדי. "מבחינתי הוא תמיד היה מגניב. אני עצוב לשמוע על פטירתו, המחשבות שלי עם המשפחה, החברים והמעריצים שלו".