גולשת הקייט פויל הישראלית גל צוקרמן, העפילה היום (שבת) לשיוטי המדליות באליפות אירופה המתקיימת בספרד, ותאבק מחר על מקום על הפודיום.
צוקרמן יצאה ליום השיוטים האחרון בבית הזהב כאשר היא במקום השמיני, בתקווה להצליח לטפס עוד כמה מקומות בדירוג הכללי. היא ביצעה שני שיוטים טובים, אותם סיימה במקומות חמש ושש ושני שיוטים חלשים יותר במקומות 19 ו- 14. בסופו של היום היא הצליחה לעלות מקום אחד בדירוג, למקום השביעי.
1 צפייה בגלריה
גל צוקרמן
גל צוקרמן
גל צוקרמן
(צילום: Robert Hajduk)
מחר יתקיימו שיוטי המדליות באליפות, כאשר צוקרמן תתחרה בחצי הגמר הראשון, ושם תצטרך לצבור ניצחונות בשלושה שיוטים על מנת להעפיל לגמר. המשימה לא תהיה פשוטה, כיוון ששתי המתחרות שהעפילו לחצי הגמר ממקומות גבוהים יותר זוכות בניצחון ובשני ניצחונות בונוס, כך שכל ניצחון שישיגו לפני צוקרמן ירחיק אותה מהגמר.
במידה וצוקרמן תהיה הראשונה לצבור שלושה נצחונות היא תעפיל לגמר התחרות, שם ממתינות כבר לורין נולו ופואמה נוילנד הצרפתיות, שסיימו את המוקדמות במקום הראשון והשני בהתאמה.
המתחרה הישראלית השניה, מיה אשכנזי, לא הצליחה לצמצם את הפער מהפסגה וסיימה את התחרות במקום ה-15 הכללי, 5 מקומות פחות מהישג השיא שלה מהשנה שעברה. גם אשכנזי ביצעה היום שני שיוטים טובים, אותם סיימה 7 ו-8, אך שני שיוטים בעשירייה השלישית מנעו ממנה לעלות גבוה יותר.
גם דור זרקה, שהתחרה בגברים, ניסה להיכנס לעשרת הגדולים, לאחר שאתמול התמקם במקום ה-11 והיה צריך לסגור פער של שבע נקודות מהמקום העשירי. זרקה סיים את ארבעת שיוטי היום בעשיריה השניה ונדחק עד למקום ה-14 הכללי.