המעבר המהמם של הקוסם הארגנטינאי לאו מסי לפ.ס.ז', הניתוק הלכאורה בלתי נתפס מכור ההיתוך שלו, המקום בו הפך מנער לכוכב-על ולדעתי לכדורגלן הגדול מכולם בכל הזמנים - ובכן, העסקה המפתיעה הזו עשויה להתגלות כדבר הגדול ביותר בענף, הדבר שהכדורגל זקוק לו היום יותר מכל.
הרי כולנו היינו רוצים לראות וליהנות מכדורגל ברמה הגבוהה ביותר, ולשם כך נדרש מצב של איזון מסוים ברמתן של קבוצות העל. הכוכבים אמורים להתחלק שווה בשווה, פחות או יותר, בין הקבוצות הללו. וככה הכדורגל מרוויח:

1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: AP)

פריז סן ז’רמן: הגיע הזמן להשלים את הבניין המפואר הזה. פריז מעטרת את הענף עם ניהול נפלא ואמיץ וסגל יוקרתי בלתי נתפס. בקיצור, יש שם פשוט הכל. לא חשוב את מי אתה אוהד, אתה צריך לרצות שהם יקטפו את גביע האלופות ויכנסו סוף סוף למועדון האקסקלוסיבי הזה. זה טוב לתחרות וטוב לכדורגל . עם מסי בקבוצה זה יהיה יותר מאפשרי.
ריאל מדריד: הגעתו של מסי אמורה סוף סוף לסלול את הדרך למעבר הכל כך טבעי של קיליאן אמבאפה לגלאקטיקוס. ריאל ואמבאפה ישלימו את בנייתה מחדש של הקבוצה בעידן פוסט רונאלדו, לה ליגה תחזור לחיים וכולנו רוצים את זה. לאמבאפה יהיה בית ל-13-12 השנים הבאות.
ברצלונה: הבנייה מחדש שבארסה כל כך זקוקה לה מצריכה את עזיבתו של מסי. עם כל הצער (המובן) של האוהדים, אי אפשר לבנות כלום כשהכל מבוסס על כוכב בודד. ראו כדוגמה את ריאל: עזיבת רונאלדו גררה בנייה מחדש של המערכת, וכרגע נראה שרק דבר אחד חסר שם כדי ללחוץ על ההדק, וזה אמבאפה.
ניימאר: תזכורת ליכולות המדהימות שלו קיבלנו במחצית השנייה של גמר הקופה אמריקה, בשעה שסחף ממש לבדו את העגלה הברזילאית - בלי נפילות מיותרות, הצגות וכד'. רק מה? כנראה שהוא טס עם עצמו גבוה מדי, וסובל משיכרון חושים שפוגע בביצועים שלו. פציעות, הרחקות מיותרות, ניהול חיים בלתי ספורטיביים - כל אלה מאיימים על ההצלחה שלו. היחיד שאיפס אותו והביא אותו לידי ביטוי היה לאו מסי. ראינו את זה היטב כשהשניים שיתפו פעולה בברצלונה. ניימאר מכבד את מסי, והשילוב יוציא ממנו את מה שכל אוהד כדורגל רוצה. הקריירה שלו תינצל.
לאו מסי: הכי פחות משנה מכולם הוא מצבו של מסי. הבחור חולה כדורגל, וייתן לנו כרגיל את מנת השערים המדהימה שלו. ההבדל הוא בקבוצה: עם פ.ס.ז' הוא אמור לקחת מספר תארים, ולעומת זאת בארסה עם מסי הייתה מסיימת את העונות הקרובות עם יבול קטן ולא משמעותי של גביעים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 14:25, 18.08.21