במוצ"ש הקרוב נבחרת ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורו 24 ועם אלון חזן על הקווים וסגל של שחקנים מוכשרים כמו אוסקר גלוך, מנור סולמון, שון וייסמן וחבריהם, הפעם נראה שהדרך ליורו בקיץ הבא נראית אפשרית בהחלט.
לפני תחילת כל קמפיין כזה או אחר יש לאוהד הישראלי הממוצע את התקווה שאולי הפעם נעשה את זה – ובסוף זה נגמר במפח נפש. נדמה שהפעם הסיפור שונה. הנבחרת הנוכחית מורכבת משחקנים צעירים ומכושרים, והתחושה היא שהם מסוגלים – יחד עם בית נוח יחסית – לעלות לטורניר גדול.
1 צפייה בגלריה
חזן
חזן
חזן
(צילום: יאיר שגיא)
לאלון חזן ויוסי בניון מצפה עבודה קשה ולא מעט כאב ראש בכל הקשור לגבי ה־11 שיפתחו, אבל אפשר לסמוך עליהם שהם ידעו לשלב את היצירתיות, התחכום ואת כל המיטב בעיקר בחלק ההתקפי ובכך להתחרות מול כל הנבחרות בבית שווה בשווה.
בגלל שערן זהבי ודיא סבע בחוץ ושעומר אצילי ומונס דאבור פרשו מהנבחרת, אז לדור הנוכחי יש יותר אחריות על הכתפיים.
שילוב של כל השחקנים הצעירים האלה יוצאים חלק התקפי מהיר, יצרתי, טכני ומוכשר – שמסוגל לייצר שערים רבים. מעל כולם כמובן מנור סולמון בן ה־24, ששחזר בסערה מהפציעה ואמור להיות הג'וקר. לצידו יככב אוסקר גלוך, היהלום בן ה־18, שגדל במחלקת נוער של מכבי תל אביב ויצא לזלצבורג הואסטרית. אין ספק שזו לא שאלה של אם אלא מתי הוא יעשה את הפריצה הגדולה שלו באירופה. מי יודע, אולי נראה אותו יום אחד גם בליגת האלופות.
כדאי גם להזכיר את ההודעה של ביבראס נאתכו על פרישה מהמדים הלאומיים אחרי המשחק מול קוסבו.
הקשר בן ה־35, שכבש 4 שערים בנבחרת והוסיף 16 בישולים ב־87 הופעות, אולי יתרום לנבחרת יום אחד גם בתפקיד מקצועי.
כולנו תקווה שהחבורה בכחול לבן תביא לכולנו אושר על המגרש ותיקח אותנו ליורו בגרמניה. המקום השני ריאלי בהחלט, ומי יודע – אולי נעשה סנסציה ונסיים ראשונים. אל אל ישראל
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.