לאחר סאגה ארוכה בית"ר ירושלים עברה מידיו של משה חוגג לידיו של ברק אברמוב. ההתחלה תהיה קשה, אך הבעלים החדש יצטרך להוכיח שהוא מגיע חף מאינטרסים ומנגד הקהל יהיה מחויב להראות תמיכה על ידי רכישה מאסיבית של מינויים.
מסיבת העיתונאים של חוגג וה"תחזיקו אותי" של אברמוב הצליחה להם. בעזרתו של ניר ברקת אברמוב שוכנע לחזור בו ולרכוש בסופו של דבר את בית"ר ולהציל אותה מירידה לליגה א', צריך להודות לו על המעשה האמיץ והלא פשוט הזה.
1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(צילום: ראובן שוורץ)
אבל הרבה שאלות נותרות פתוחות: מה יהיה עם החובות? מה יהיה גובה התקציב? ראשית חובת ההוכחה מצד אחד היא על אברמוב, שחייב להבין שבית"ר ירושלים זה לא בני יהודה, בשום צורה. לא בסיקור התקשורתי, לא בתקציב שיצטרך להעמיד ולא בהתמודדות מול הקהל. אברמוב יצטרך להכניס את היד לכיס, בטח לנוכח החובות וגם כדי להעמיד קבוצה מספיק אטרקטיבית שתמשוך לטדי את הקהל שכבר שכח מה זה ליהנות מכדורגל.
יוסי אבוקסיס נשאר ויהיה אמון על השלמת הסגל. המאמן כבר התרגל לעמוד על הקווים בטדי וזכה לאיחוד מרגש ומוחדש עם הקהל. העונה יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה שלו עם החבר אברמוב.
את העידן של חוגג אפשר לסכם כאכזבה ענקית וכישלון, פער עצום בין הציפיות בהתחלה לאיך שהרומן הזה הסתיים.
הוא הציג במסיבת העיתונאים האחרונה שלו את הסיבות למלחמה שלו עם הקהל, אבל שכח לציין שהוא הבעלים שזכה לתמיכה הכי גדולה שהייתה כאן אי פעם לבעל בית.
הוא בחר פעם אחר פעם לשחק משחקי יח"צ על גבו של המועדון כמו עסקת השייח' שהתגלתה כפייק וכמו לא מעט מקרים בהם העדיף להראות "מי הבוס". חוגג הגיע עם המון הבטחות ועוזב כשלא הצליח בשום מטרה שהציב לעצמו - הוא ייזכר כבעלים הגרוע ביותר בהיסטוריה של בית"ר.
החברות של אברמוב עם חוגג ידועה לכולם. הבעלים החדש יצטרך להראות לאוהדים שרכישת המועדון מצידו באה ממקום נקי ולא כעוד אחד מהקומבינות של חוגג. הקהל כבר עייף ממאבקים ומלחמות, עייף מקומבינות שנרקמות על גב המועדון. הקהל רוצה לראות כדורגל, רוצה ליהנות מכדורגל – כך שהעונה הקרובה קשה ככל שתהיה צריכה להיות מלווה בהמון סבלנות מצד הקהל ובשקט תעשייתי מצד הבעלים.
החזרה למגרשים ובידיעה שזה יהיה בליגת העל משמחת מאוד. אוהדי בית"ר התעסקו בשנה האחרונה בהכל פרט לכדורגל, הגיע הזמן להתעסק נטו במה שקורה על המגרש. התגעגענו ליציע, לשחקנים שעולים מהמנהרה. לצעקת הייאוש בהחמצה ולשאגת השמחה בשער - זה כל כך טריוויאלי עבור האוהד הממוצע, לנו אוהדי בית"ר זה נראה כמו חלום רחוק. נשארנו בליגת העל, אושר גדול.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.