מגן נבחרת ישראל והפועל ת"א, דורון ליידנר, על סף חתימה באלופת יוון אולימפיאקוס, במה שצפויה להפוך לעסקה הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי הקיץ.
אולימפיאקוס, שתארח מחר (רביעי, 22:00) את הגומלין מול מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השני בצ'מפיונס (1:1), החליטה ללכת על הכישרון בן ה-20, אחריו עקבה בין היתר במשחקי הנבחרת מול איסלנד ואלבניה בהם בישל. במהלך מחנה האימונים של הפועל בבלגרד התקבלה ההצעה על ליידנר, שסיכם עקרונית את תנאיו וישתכר כ-300 אלף אירו לעונה, כאשר עדיין לא ברור מה יהיה אורך החוזה.
2 צפייה בגלריה
מוחמד משקיף על ליידנר
מוחמד משקיף על ליידנר
יעבור ליוון. ליידנר
(צילום: גיל נחושתן)
בהפועל ת"א העריכו כבר בסיום העונה כי שני שחקני בית יימכרו: אחרי ששי אליאס עבר לבאר־שבע תמורת 750 אלף אירו, ליידנר סומן כשם הבא. היכולת הנהדרת שלו בנבחרת הגבירה את הביקוש עליו, כאשר שלושה מועדונים הביעו עניין לצרפו: סאסואולו ובולוניה האיטלקיות ואוסטריה וינה שאליה המריא להתרשמות. האוסטרים היו מוכנים לשלם 1.8 מיליון אירו, אך בסופו של דבר לא הגיעה הצעה רשמית.
2 צפייה בגלריה
דורון ליידנר
דורון ליידנר
בהפועל ת"א ניסו לשמור בחשאיות את המגעים עם אולימפיאקוס. ליידנר
(צילום: יאיר שגיא)
בהפועל ת"א ניסו לשמור בחשאיות את דבר המגעים עם אולימפיאקוס, כדי שהעסקה לא תיפול הפעם, אבל ליידנר כבר שיתף את חבריו בחדר ההלבשה על עזיבתו – ולא שותף אתמול במשחק האימון האחרון מול וויבודינה (2:2). המגן כבר המריא היום ליוון, ובהפועל מחפשים מחליף, כאשר אחד המועמדים הוא יהב גורפינקל ששיחק בנורשפינג השוודית.
המאמן הפורטוגלי של אולימפיאקוס, פדרו מרטינש, מחפש כבר תקופה לחזק את עמדת המגן השמאלי, שבה משחק כרגע המולדובי הבינלאומי אולג ריבצ'יוק, איתו אמור להתחרות ליידנדר. בכל מקרה, החתימה לא תתבצע לפני הגומלין של היוונים מול מכבי חיפה.
פורסם לראשונה: 06:50, 26.07.22