נבחרת ברזיל התחילה מאיפה שסיימה. חמש שנים אחרי שגברו עליה בגמר הטורניר האולימפי, הסלסאו סימנו 'וי' שוב מול גרמניה, הפעם במשחק הפתיחה של השתיים בשלב הבתים בטוקיו 2020. זה הסתיים היום (חמישי) ב-2:4 לברזילאים, כשהגיבור הגדול שלהם היה רישרליסון.
טוקיו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
שחקנה של אברטון כיכב עם שלושער בחצי השעה הראשונה של המשחק (7, 22 ו-30). מתיאוס קוניה עוד הספיק להחמיץ פנדל (45) לפני שנדיים אמירי צימק (57) ומקסימילאן ארנולד הורחק בצהוב שני (63). רגנר אצ'ה מזער ל-3:2 בדקה ה-85, לא יותר. פאוליניו סגר עניין בתוספת הזמן (94). אז נכון, זו עוד לא נקמה על ה-1:7 ההיסטורי ההוא בגביע העולמי, אבל עדיין ניצחון מתוק.
4 צפייה בגלריה
רישרליסון
רישרליסון
רישרליסון עושה פרצופים למצלמה
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
רישרליסון והחברים חוגגים
רישרליסון והחברים חוגגים
חגיגה בצהוב-כחול
(צילום: AFP)
טורניר הכדורגל האולימפי נפתח בבוקר עם 0:0 במפגש בין ספרד למצרים שנערך בסאפורו. הספרדים שהגיעו לטוקיו עם נבחרת עמוסת כשרון לא הצליחה להכניע את הפרעונים.
בלם ברצלונה אוסקר מינגסה נפצע כבר במחצית הראשונה והוחלף כעבור 22 דקות בלבד. פדרי, דני אולמו, פאו טורס ומיקל אוירסבל הצטרפו לאחר היורו וקשר ברצלונה גם כמעט הצליח לכבוש. גם דני סבאיוס לא היה רחוק משער.
4 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
פדרי מאוכזב, שחקני מצרים חוגגים
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
מקסיקו
מקסיקו
מקסיקו חוגגת
(צילום: AFP)
מי שקיוותה לפתיחה מוצלחת יותר היא צרפת שספגה 4:1 כואב ממקסיקו בטוקיו. אלכסיס וגה (47), סבסטיאן קורדובה (55), אוריאל אנטונה (80) ואדורדו אגירה (91) כבשו לנבחרת ממרכז אמריקה. אנדרה-פייר ז'יאניק הוותיק צימק מהנקודה הלבנה (69).
ניו זילנד ניצחה 0:1 את דרום קוריאה משער של חלוץ ברנלי כריס ווד (72). מדובר בניצחון הראשון אי פעם של האול-בלאקס במשחקים האולימפיים.
פורסם לראשונה: 13:02, 22.07.21