מה דעתכם על מצב האוהד הישראלי? שעות המשחקים, מחירי הכרטיסים, הפקקים האיומים. כתבו לנו לקיק!
נתחיל ממה שחשוב באמת. אירוע חמור אכן התרחש בדרבי הירושלמי, אבל לא זה שתופס את הכותרות. בשל תקלה נוצרה צפיפות גדולה בין אוהדי בית"ר בכניסה לאצטדיון טדי, וכפי שלמדנו רק לפני חודשים אחדים, צפיפות גדולה במעברים צרים עלולה לעלות בחיי אדם. למרבה המזל, כל האוהדים יצאו מזה בשלום, ונותר רק לקוות שגם לא יהיה לכך מחיר במונחים של הדבקות בקורונה. אבל שלא יהיה ספק – זהו האירוע החמור האמיתי במשחק, והוא זה שצריך להפיק ממנו לקחים בדחיפות.
כן, היה גם עוד אירוע, שבאופן יחסי לראשון הוא לגמרי אנקדוטלי. בדקה ה-77 הכניסה הפועל את קלייטוס נומביל במקום גיא חדידה, ומבלי משים הגיעה לשישה זרים על המגרש. הפסד טכני. מעבר ליריבות העירונית, פשוט נתנו מתנה ליריבה ישירה במאבקי ההישרדות וחבל.
1 צפייה בגלריה
אצטדיון טדי
אצטדיון טדי
אצטדיון טדי
(צילום: ראובן שוורץ)
על אף הכאב, צריך לזכור שבכל זאת מדובר בטעות אנוש אחת במשחק אחד. כשם שלא מדיחים לצמיתות שחקן שהחמיץ פנדל או שוער ששמט כדור, גם אם הדבר גרם להפסד הקבוצה, גם כאן אין מקום לעריפת ראשים. השחקנים והצוות המקצועי צריכים להימדד לאורך זמן, ולא לפי טעות אחת או אפילו משחק אחד. ובעניין זה צריך לשים לב: אחרי התחלה בעייתית מאוד של העונה בהתקפה, הפועל כובשת שער כבר משחק רביעי ברציפות. את השחקנים והצוות המקצועי צריך למדוד לפי המשכיות בקטע הזה, ולא לפי הטעות.
המשימה של הצוות המקצועי היא להסיק את המסקנות המקצועיות איך למנוע מטעות הזרים לחזור על עצמה. דווקא עכשיו, במיוחד עכשיו, המשימה של האוהדים היא לתמוך כדי שהקבוצה המיוחדת הזאת תתאושש ותמשיך להשתפר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.