דרווין נונייס רק בן 23, שיחק בארבע קבוצות בסך הכל בקריירה, אבל יכול להתהדר בתואר אחד: ההחתמה היקרה בתולדות ליברפול. 100 מיליון אירו שילמו האדומים בקיץ לבנפיקה ליסבון כדי לרכוש את החלוץ האורוגוואי. אחרי שני משחקי הכנה פושרים, היו כאלה שהרימו גבה מההחתמה החדשה, אבל אתמול (שבת) נונייס פרע שטר ראשון בקבוצתו החדשה עם סחיטת פנדל ושער גדול שקבע 1:3 מרשים על מנצ'סטר סיטי במגן הקהילה.
"הוא היה טוב, ממש טוב", החמיא לו מאמנו, יורגן קלופ. "היה ברור שהוא ישתפר עם הזמן. אנחנו חיים בעולם שבו כולם נשפטים ממבט ראשון, זה לא מועיל לאף אחד, אבל זה קורה כל הזמן. לכן לא התרגשתי אחרי שני משחקה ההכנה הראשונים שלו".
4 צפייה בגלריה
דרווין נונייס
דרווין נונייס
נונייס ומגן הקהילה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
דרווין נונייס
דרווין נונייס
"ידענו מהרגע הראשון שהוא יכול לעשות דברים יפים". נונייס חוגג
(צילום: רויטרס)
"הוא יהיה שחקן מוביל", פירגן לחלוץ גם טרנט אלכסנדר-ארנולד. "ראינו שחקן צעיר שמוכן ללמוד. הוא התחבר לקבוצה, עובד קשה ויודע שתהיה לו תחרות קשה על העמדה שלו". קלופ הוסיף: "היינו סבלניים איתו וידענו מהרגע הראשון שהוא יכול לעשות דברים יפים. ההשפעה שלו על המשחק הייתה באמת יוצאת דופן".
אגב, גם קלופ התהדר אתמול בהישג משלו. עם הזכייה במגן הקהילה, קלופ זכה בתואר האחרון שהיה חסר לו באנגליה. "שתי הקבוצות לא היו ב-100 אחוז, אבל במשחקים הראשונים אנחנו אפילו לא קרובים לרמת הכושר שנהיה בו במאי", ציין קלופ.
4 צפייה בגלריה
ליברפול חוגגים
ליברפול חוגגים
קלופ השלים את התואר היחידי שהיה חסר לו באנגליה - מגן הקהילה
(צילום: AP)
נונייס, שעלה כמחליף, הפך לשחקן הרביעי שכובש בבכורה הרשמית שלו תחת קלופ אחרי וירג'יל ואן דייק, סדיו מאנה ומוחמד סלאח. "כל המחליפים עשו את ההבדל. כולם היו במשחק, אהבתי את זה מאוד", סיכם הגרמני. "היו לנו מסירות חכמות, ראינו את דרווין באימונים וידענו שהוא יכול לנצל את השטחים שאנחנו יוצרים. אפשר להגיד שהבחורים מוכנים".

ביקורת על הולאנד, קראגר צחק: "ליצנים"

מהעבר השני, בתקשורת האנגלית ביקרו את ארלינג הולאנד. הרכש החדש והנוצץ של סיטי סיפק משחק חלש ובעיקר החטאות מצחיקות. "הוא לא כבש, אבל עוד יבקיע", הסביר בסיום המאמן המפסיד, פפ גווארדיולה. "היו לו הזדמנויות, שתיים או שלוש במחצית הראשונה ואחת בסיום. אבל הוא נלחם, קיבל כדורים, נע ללא כדור. אסור לשכוח שהוא הגיע לקבוצה חדשה, ליגה שונה. הוא יהיה מצוין".
4 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
סופג אש. הולאנד
(צילום: רויטרס)
עוד אחד שיצא להגנתו של הולאנד. הוא ג'יימי קראגר. בלם ליברפול בעבר ופרשן "סקיי" בהווה לא הבין את הביקורות, בעיקר ברשתות החברתיות: "יקניטו אותו עוד הרבה השבוע, בדיוק כמו שעשו לנונייס. מדובר בליצנים שמעולם לא בעטו בכדור".