לאו מסי נפרד מהבית שלו ברצלונה והרשת געשה כמו הלבבות שלנו, האוהדים ובמיוחד של השחקן הטוב בתבל שמתחיל פרק חדש בפ.ס.ז'. הנה כמה מילות פרידה.
לאחרונה סיימת חוזה וקושרת עם קבוצה אחרת, קשה לתאר את הבלגן שנוצר לי בבטן בעקבות כל הסאגה הזו. כאב לי, כאב לי מאוד. לראות אותך עם מדים אחרים יהיה קשה, לפחות אתה עם חברים טובים ובטח זה יעודד אותך וייתן לך עוד סיבות להעלות על הפנים את החיוך שעשה שמח לכל אוהד כדורגל בעולם.
1 צפייה בגלריה
רונאלדיניו ומסי
רונאלדיניו ומסי
רונאלדיניו ומסי
(צילום: gettyimages)
הצורה שבה הרמת את ברצלונה וסחבת אותה על הגב שלך מותירה אותי ללא מילים, אך מוקיר תודה בכל יום שאני חי בדור שרואה אותך על הדשא ולא על הקווים.
הצורה שבה עלית על המגרש ושמת פס על כולם גרמה לי לאושר עילאי ולצמרמורות בכל הגוף. הבעיטות החופשיות שלך השאירו אותי עם פה פעור למשך שעה בכל משחק שהייתה לך הזדמנות להמם את כולם עם הדיוק שלך. האהבה שלך לכדור לא תתואר, והלוואי שלכל שחקן מקצוען תהיה את האהבה הטהורה הזאת.
זוכר את הפעם ההיא שעלית למשחק הראשון שלך? הייתי אולי בן שנתיים, אבל אני צופה בשידורים החוזרים באינטרנט, ומרגיש את הצמרמורת כשאני רואה את הגול הראשון שלך כשאתה מקפיץ בקלילות מעל השוער של אספניול, מאסיסט נהדר ואגדי של רונאלדיניו. אני נהיה שמח כשאני רואה את ההקפצה המדהימה הזאת נכנסת לרשת והחיוך שלך, החיוך שלך שווה הכל כשרונאלדיניו עושה לך שק קמח, ואתה שמח כאילו קיבלת מאבא חורחה סוכריה על מקל. רגע שקשה לשכוח.
אני לא אשכח את הקלאסיקו המדהים שלך בברנבאו כשהבקעת בדקה ה-90, הורדת את החולצה והנפת אותה בגאווה מול אוהדי ריאל מדריד. אני לא אשכח את היריבות האגדית עם כריסטיאנו רונאלדו על המגרש שהייתה קורעת כל קלאסיקו.
אני לא אשכח את הרגעים השמחים, העצובים, הריגושים, הזכיות באלופות, הזכיות בליגה. שרק תשמח, תרגש ותספק רגעים, בהצלחה בפריז.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.