מאז שאלכסיס מקאליסטר שב לברייטון מארגנטינה, הוא התבסס כבאנקר קבוע בסגל שלה, אך בנוסף לכך הקשר המוכשר ביסס את עצמו כאחד מהאליטה של הפרמייר ליג. בעקבות כך הקשר החל לקבל גם הכרה עולמית ככוכבה הראשי של השחפים. בחלון הקרוב מצפה לו קיץ משמעותי ואיתו מגיעה גם עזיבה עתידית מהמועדון אשר טיפח אותו לגדולה.
בזמן שבאמצע העונה התרחש המונדיאל בקטאר, דווקא שם התגלה לעומק האופי הלוחמני והמוח המבריק של אלכסיס כשהיה אחד מעמודי התווך בקישור של ליונל סקאלוני. מאז ששותף במשחק השני, אלכסיס לא הוריד את הרגל מהגז. למעשה, ארגנטינה לא הפסידה איתו בהרכב ובסופו של דבר אף זכתה בגביע העולמי. לעשות את הסוויץ' הזה באמצע העונה זה דבר אחד, אבל להיות חלק משמעותי במקהלה זה כבר דבר נוסף ואלכסיס היה בהחלט חלק משמעותי במשימה.
1 צפייה בגלריה
אלכסיס מק אליסטר שחקן נבחרת ארגנטינה
אלכסיס מק אליסטר שחקן נבחרת ארגנטינה
אלכסיס מק אליסטר שחקן נבחרת ארגנטינה
(צילום: גטי אימג'ס)
קבוצתו ברייטון נמצאת בעונה נהדרת במובן המקצועי כשהיא ממוקמת במקום השביעי ובעודה נלחמת על מקום במפעלים האירופיים. מאמנה רוברטו דה זרבי כמובן צריך להודות על כך רבות לאלכסיס. הקשר שבסך הכל שותף ב־26 ממשחקי הליגה בלט רבות במעורבותו בעודו נוטל חלק משמעותי בתשעה משערי השחפים בסך הכל (8 כיבושים ובישול) ואיתם הוא מוסיף לחימה אינסופית שבסופו של יום מסייעת למועדון הצנוע להמשיך לחלום בגדול. בנוסף להצלחה בליגה, ברייטון אף נמצאת בחצי הגמר של הגביע האנגלי, שם תפגוש את מנצ'סטר יונייטד.
לאחרונה צצים להם דיווחים ממקורות רבים על כך שהקשר בן ה־24 בדרך להמשיך לתחנה הבאה, על פי דיווחו של פאבריצו רומאנו מעבר עתידי של מקאליסטר הוא ''100% מובטח" ועתיד להתרחש בקיץ הקרוב. מי שנמצאות באופק לקחת את הקשר הן צמד האימפריות ליברפול ומנצ'סטר יונייטד, שנמצאות בראש בראש על השגת החותמת שלו לעונה הבאה.
דבר אחד בטוח, כל קבוצה אליה הוא ילך תהנה מכישרון נפלא שבדרכו להיות מהטובים בעולם.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.