בגיל 36, אנדי מארי ממשיך לשחק טניס - ולהתלהב מהמשחק כמו ילד קטן. רק שהערב (שני) הודה הבריטי כי הפרישה מתקרבת בצעדי ענק. לאחר ניצחון מרשים 6:4, 5:7 (5), 3:6 על דניס שפובאלוב בסיבוב הראשון של טורניר דובאי, מארי הצהיר לעיני המצלמות כי "אלה החודשים האחרונים שלי בטניס".
עם או בלי ההצהרה הזו, מארי רשם היום ציון דרך מרשים. היה זה הניצחון ה-500 שלו בקריירה על מגרשים קשים, החמישי בלבד בהיסטוריה שמשיג זאת. עוד ברשימה המכובדת: רוג'ר פדרר, נובאק ג'וקוביץ', אנדרה אגאסי ורפאל נדאל.
2 צפייה בגלריה
מארי
מארי
קריירה אדירה. מארי
(צילום: REUTERS/Rula Rouhana)
"אני לא חושב שנשאר לי יותר מדי זמן כשחקן, אבל אנסה ליהנות כמה שיותר", הוסיף מארי בראיון לאחר המשחק. כשנשאל לגבי ההישג, ענה: "זה נחמד, זה אומר ששיחקתי הרבה משחקים בקריירה".
מארי עדיין משתתף קבוע בגראנד סלאמים מאז סוף 2020, אז חזר מפציעה ארוכה. כיום הוא מדורג במקום ה-67 בעולם, אך לא ממש רשם הישגים משמעותיים בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
זכה בשלושה תארי גראנד סלאם בקריירה. מארי
זכה בשלושה תארי גראנד סלאם בקריירה. מארי
זכה בשלושה תארי גראנד סלאם בקריירה. מארי
(צילום: AFP)
מה שכן, הקריירה שלו מרשימה מאוד. מארי זכה בעבר בשלושה גראנד סלאמים - בווימבלדון ב-2013 וב-2016, ובאליפות ארצות הברית ב-2012. הוא שבר בצורת בריטית ארוכה של 77 שנים כשזכה בווימבלדון בפעם הראשונה. נוסף על כך הוא זכה בשתי מדליות זהב אולימפיות - בלונדון 2012 ובריו 2016. הוא הפסיד חמש פעמים בגמר אליפות אוסטרליה ופעם אחת בגמר רולאן גארוס.