מכבי ת"א חוזרת בשבוע הבא ליורוליג אחרי מספר שבועות של הפסקה. יש לציין כי מיקומה הורע עקב שרשרת הפסדים וכי הפלייאוף בסכנה. כזכור, מהעונה רק שש הקבוצות הראשונות בטבלה מבטיחות את העלייה האוטומטית וקבוצות במקומות 7־10 נכנסות לטורניר ההזדמנות האחרונה, שמכונה פליי אין ומועתק ממשחקי העונה הסדירה בליגת ה- NBA (מאז עונת הקורונה).
הסיפתח של הצהובים הוא נגד אלבה ברלין בגרמניה. על פניו, אלבה היא הקבוצה השנייה הגרועה ביותר ביורוליג. אבל כפי שלמדנו מצפייה רבת שנים בכדורסל, ערב נתון יכול לשנות הכל. יונאס תינמן וסטרלינג בראון הם השחקנים שקולעים עבורה את מירב הנקודות, ולכן יש לשתק אותם ולמנוע מהם פוזשן ככל האפשר. בכלל, משחק חזק בהגנה זה פשוט מאסט עבור מכבי, אם ברצונה להגיע לאנשהו ביורוליג.
1 צפייה בגלריה
תומאסון והחברים
תומאסון והחברים
מכבי ת"א עם הרכש החדש תומאסון
(צילום: עוז מועלם)
מה חבוי בארגז הכלים של מכבי? קודם כל - ווייד בולדווין ולורנזו בראון טובים באותו ערב. הסיכויים גדלים, שכן בראון חזר מהפציעה טוב יותר ובולדווין חדל להתעסק עם השופטים. בהיעדרו של תמיר בלאט הפצוע (ששיחק באלבה ומכיר רבים מחברי הקבוצה היריבה מקרוב), גם הגבוהים יצטרכו לתת מעצמם, כולל מחוץ לקשת השלוש, בייחוד חסיאל ריברו ורומן סורקין. והעיקר - להיות ממוקדי מטרה, להכתיב את קצב המשחק ולא להרפות. כאן גם מגיעה האחריות של קטש ועוזריו, לקחת פסקי זמן ברגעים המתאימים ולאפס את הקבוצה על פי הצורך.
מפתחות אלה יכולים לסייע למכבי לנצח במשחק זה, וכן בכל אלה שנותרו עד לסיום העונה הסדירה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.