הקרבה הגיאוגרפית גורמת לנו קצת להתבלבל. אולימפיאקוס היא רמה מעל מכבי חיפה והכדורגל הישראלי, עם השתתפות די קבועה בליגת האלופות. גם בכדורגל של חודש יולי היא אמורה לנצח את הירוקים בקלות. יש לה סגל שקבוצות ישראליות לא יכולות אפילו לפנטז עליו.
יחד עם זאת, לכדורגל של יולי יש חוקים משלו ואין לו קשר לכדורגל שמשוחק בחורף. אף קבוצה בעולם לא נמצאת בכושר השיא שלה. השחקנים עדיין בהנגאובר מהחופשות שלהם, חלקם חושבים שהם עדיין בתור לבופה בחדר האוכל במלון או במסיבה באיביזה. אין באמת כוח לטוס לישראל ועוד לשחק כדורגל, בוודאי אלה שתופסים מעצמם כוכבים והגיעו לאולימפיאקוס בעיקר בזכות השכר שהיא משלמת. שחקני אלופת יוון באו לסמי עופר בגישה שהוא קטן עליהם. עוד משחק אימון לקראת העונה האמיתית, שמתחילה בספטמבר.
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
כבש את אחד השערים הכי יפים בקריירה. חזיזה בטירוף
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
פרנצדי פיירו
פרנצדי פיירו
חיפה באה למשחק בצורה הכי טובה שהיא יכולה. פיירו
(צילום: עוז מועלם)
הקבוצה היוונית כמעט השיגה את מבוקשה, עד שדולב חזיזה כבש את אחד השערים הכי יפים בקריירה שלו. גם 0:1 קטן לא היה מספיק לאולימפיאקוס כדי לבוא רגועה לגומלין הביתי, כי מכבי חיפה הגיעה מוכנה – והיא הראתה שהיא יכולה להפתיע – כמו שהפועל באר-שבע ומכבי ת"א עשו לאימפריה היוונית בעבר.
מכבי חיפה חיזקה את כל העמדות הבעייתיות שלה בפגרה ובאה למשחק בצורה הכי טובה שהיא יכולה. הגישה הרופסת של האורחת נתנה לה הרגשה שהיא יכולה לעשות את זה. אלופת ישראל לא ניצלה זאת לניצחון אבל השיגה תוצאה ממש לא רעה, עם המון תקוות לגומלין. הכל פתוח לקראת המשחק בשבוע הבא, היא יכולה לנצל את זה ששחקני אולימפיאקוס ממש לא רוצים לחזור מהחופשה ולהמשיך לחלום על ליגת האלופות.