הפועל ת"א - אלופת המדינה בכדורסל לעונת 2021/22.
לא, אני לא חושב שזה מוגזם לצפות לכך. והאמת, כאוהד אדום, הגיע הזמן. די כבר עם ה"והגדת לבנך" על האליפות היחידה שבארי לייבוביץ' הביא לנו בסוף שנות השישים. היא והשער של שפיגלר הם הדברים העתיקים ביותר שאני יכול לחשוב עליהם...

1 צפייה בגלריה
בר טימור ועידן זלמנסון
בר טימור ועידן זלמנסון
בר טימור ועידן זלמנסון
(צילום: אורן אהרוני)

יש לנו השנה הזדמנות פז. אני מאוד מחזיק מהמאמן דני פרנקו ולא רואה כיום בליגה אחר שעולה עליו. יש לנו את ג'קובן בראון, שחקן שהיה רוצה להיות ישראלי, חש מחויבות לקבוצה שהאמינה בו כשהגיע פצוע ויש לו מבחינת כדורסל את כל החבילה. רק שישמור על עצמו. הוא לא פחות טוב מגלן רייס ג'וניור בתקופה בחולון ונייט רובינסון ששיחק אצלנו.
ויש את ג'יימס יאנג, מלך הסלים. מי שראה את חמש השלשות שלו ברבע אחד מול אילת ראה פשוט NBA בישראל. הוא גם נלחם. ויש את ג'יי-פי טוקוטו המצוין, ואת ג’וש אואנס המשתפר, שכמו שאומרים, עושה את הדברים הקטנים שלא רואים בסטטיסטיקה. ויש את עידן זלמנסון עם היד הרכה. בעונה בה הוא מתחיל גם לקלוע שלשות - השמיים הם הגבול. השנה, נראה לי, הוא ב-zone. וגיל בני יכול להוציא כל רכז יריב משיווי משקלו. עמי נאווי 2022?
ובר טימור הקפטן, שהיה בהפועל ת"א וחזר אליה מירושלים, מביא איתו שילוב אופטימילי של ניסיון, דבק לקבוצה והמון יכולת. יש לי הרגשה שהוא בדרך לעונת שיא. והקהל... הוא הרי תמיד היה שם.
אז לאחר פתיחה צולעת בא מומנטום של ארבעה ניצחונות, ואני רק מקווה שהקורונה ודחיות המשחקים לא יקטעו אותו. אני מרגיש משהו שונה באוויר. יש לנו השנה קבוצה ולא אוסף שחקנים, לא עוד תלות מוחלטת ב"שריף" דייוויד ת'רדקיל, פרוויס שורט, ננו מרקוביץ', רדנקו דובראש ואחרים שהיו. הנושא של קבוצה מאוזנת חשוב אף יותר לאחר עזיבתו של ים מדר לאירופה. בשנה שעברה הייתה תלות גדולה בשחקן הצעיר והמוכשר, ודווקא השנה הקבוצתיות מורגשת יותר.
כאמור, אני אוהד הפועל ואכזבה זה שמי השני, אבל הפעם זה מרגיש אחרת. הייתי בן 4 באליפות האדומה האחרונה. אני רוצה לשים מאחוריי את זה שנזכרים בה רק כשמדברים על כך ששיחקו פעם כדורסל באצטדיונים פתוחים. הייתי בן 28 כשהפועל ת"א ניצחה את הפועל גבעתיים 65:71 בגמר גביע המדינה לכדורסל, בעונה שאני עד היום לא מבין איך לא לקחנו בה דאבל. הוי דורון שפר, הוי בראד ליף, מה עשיתם לנו במשחק הראשון של סדרת הגמר באוסישקין...
הגיע הזמן! ואם זה יקרה, נרד לגדות הירקון, היכן שהוא - האחד והיחיד, הבית, היה פעם.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.