"ילדים, אל תפסיקו לחלום". מי ידע שהמשפט הזה, שכל כך הרבה מבוגרים אומרים כל כך הרבה פעמים, יתפוס משמעות גדולה כל כך בקיץ האחרון.
תחילה נבחרת הנוער והנבחרת הצעירה בכדורגל שהגיעו רחוק כל כך. האחת בהובלתו של אופיר חיים שסיימה במקום השלישי במונדיאליטו, דבר מדהים שלא דמיינו אפילו שישראל תוכל להגיע אליו. במשך חודש שלם הנבחרת ריתקה מדינה שלמה לצפייה במשחקים הללו. השנייה בהובלתו של גיא לוזון, שהגיעה עד לחצי הגמר באליפות אירופה והביאה לכולנו גאווה גדולה, הישג עצום שרק מבטיח לנו שיש עתיד לכדורגל הישראלי.

1 צפייה בגלריה
חיים וחלאילי
חיים וחלאילי
חיים וחלאילי
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)

בכדורסל, ראינו את נבחרת העתודה הכישרונית כל כך בכיכובם של נועם יעקב ודני וולף, שהגיעה עד למקום השני והמטורף לאחר קרב עד השנייה האחרונה מול צרפת החזקה באליפות אירופה, בנוסף לנבחרת הנוער שהצליחה להגיע עד חצי הגמר גם כן. אומנם בטורניר הטרום קדם אולימפי לא הצלחנו להעפיל לשלבים הסופיים, אך למרות זאת ניתן לראות ניצוצות מחברי הנבחרת ים מדר ורומן סורקין, מה גם ששאר כוכבי הנבחרת לא היו בסגל.
בנוסף, איך אפשר לשכוח כמובן את המעברים הגדולים של מנור סולומון לטוטנהאם ודניאל פרץ השוער המהולל לענקית באיירן מינכן? שני הכדורגלנים שמייצגים את העתיד של הכדורגל הישראלי השלימו עסקאות ענק בקיץ האחרון למועדונים ברמה עולמית ולנו רק נותר לקוות שיקבלו דקות משמעותיות וינצלו אותן בכבוד.
לא נשכח כמובן גם את נבחרת ההתעמלות האמנותית המדהימה שזכתה במדליית זהב היסטורית באליפות העולם בקרב רב שנערכת בוולנסיה, וכמובן דריה אטמנוב הנפלאה שהבטיחה מקום באולימפיאדת פריז 2024 ולקחה את הארד. הקינוח בינתיים הוא ההופעה המרהיבה של מארו טפרי, סגן אלןף העולם במרתון.
לסיכום, יש לנו המון סיבות להתגאות בספורט הישראלי, בספורטאי העתיד שלנו, שיהיו כאן בשנים הקרובות לייצג אותנו בכבוד, גאווה והרבה כישרון!! אל אל ישראל!
אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.