בשיתוף Visa
גאווה ישראלית: חברת Visa העולמית חושפת היום את שמותיהם של הספורטאים הישראלים שייקחו חלק בנבחרת Team Visa: השחיין הפראלימפי, מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית, אבישג סמברג. הם מצטרפים לסגל הקבוצה הבינלאומית "Team Visa", במסגרתה יתאמנו לצד ספורטאים וספורטאיות ממגוון תחומים מרחבי העולם, ייקחו חלק במספר אירועים לקידומם - ויקבלו תמיכה בתוכניות האימונים שלהם לקראת העלייה על הפודיום בקיץ 2024.
כבר 40 שנה שהחברה תומכת בספורטאים לקראת התחרויות האולימפיות והפראלימפיות. Visa הינה גם נותנת החסות העולמית הראשונה של הוועד הפראלימפי הבין-לאומי (IPC) ומאז 2002 מעניקה חסות לכל המשחקים הפראלימפיים.
ספורטאי נבחרת Team Visa נבחרו בזכות סיפור המסע האישי שלהם שעשו לקראת משחקים האולימפיים והפראלימפיים, הישגיהם בעולם הספורט ומעורבותם בקהילה.
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
"כבוד להצטרף לקבוצה המיוחדת של Visa"
(צילום: Gettyimages)
"משמח שחברה כל כך גדולה תומכת בספורטאים"
אם פספסתם במקרה, נזכיר שאבישג סמברג בת ה-23 היא לוחמת טאקוונדו שזכתה במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו 2020, והוכתרה ב-2020 כאלופת אירופה בקטגורית המשקל שלה. "אני מרגישה כבוד גדול להצטרף לקבוצה המיוחדת של Visa", אמרה סמברג, "אני מודה על כך שבחרו בי להיות חלק מהנבחרת, ונרגשת להתחיל את שיתוף הפעולה".
מארק מליאר בן ה-24 הוא שחיין פאראלימפי, שהוכתר פעמיים כאלוף פאראלימפי באולמפיאדת טוקיו, ושיאן עולם במשחים ל-400 מטר חופשי ול-200 מטר מעורב אישי. הוא מחזיק גם ב-4 מדליות בהן זכה באליפויות עולם והוא שיאן עולם במשחים ל-800 מטר חופשי ול-1500 מטר חופשי. "אני מאוד שמח שחברה כה גדולה בחרה לתמוך גם בספורטאים פראלימפיים, בנוסף לאלה האולימפיים", הוסיף מליאר, "ומקווה לייצג אותם ואת ישראל בצורה הטובה ביותר".
2 צפייה בגלריה
מרק מליאר
מרק מליאר
"מקווה לייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר"
(צילום: Gettyimages)
"אבישג ומארק - שני מודלים ייחודיים לחיקוי"
"כנותנת החסות הוותיקה ביותר למשחקים האולימפיים והפראלימפיים, Visa מצפה בכיליון עיניים לפריז 2024" , סיפר בהתרגשות גרי לסקי, מנכ"ל Visa בישראל. "אנו נרגשים לצרף את השחיין הפראלימפי, מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית, אבישג סמברג ל-Team Visa, לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים פריז 2024. מארק ואבישג הם שני מודלים ייחודיים לחיקוי, ומסעם האישי מקרין על חתירתם למצוינות. אנו מאחלים להם הצלחה רבה במשחקים האולימפיים והפראלימפיים ובמסע המצפה להם. כולנו נרגשים לתמוך בהם בזמן שהם מגשימים את חלומותיהם בפריז".
המטרה: לחבר ולהעצים בעזרת ספורט
הקשר בין Visa העולמית למשחקים האולימפיים והפראלימפיים הוא בלתי נפרד - וגדול יותר מהחסות: החברה חברה לתנועה האולימפית כבר ב-1986, והיא חתומה בגאווה גדולה על הסכם השותפות הגלובלי הראשוו עם הוועד הפראלימפי הבינלאומי בשנת 2003. ובכך היא מביעה את מחויבותה להעצמת ספורטאים ולבניית עולם מכיל יותר באמצעות ספורט.
בנוסף להבאת שירותי תשלום חדשניים לפריז 2024 ולצופים האולימפיים והפראלימפיים, Visa פיתחה מסורת של תוכניות התומכות באולימפיאדה ובספורטאים פראלימפיים ברחבי העולם, כמו גם תוכניות המלמדות את בני הנוער בעולם על ההיסטוריה, הערכים והאידיאלים של התנועה האולימפית.
בסוף, זה הרבה מעבר לספורט - דרך העבודה הקשה, הדבקות במטרה, האחווה על המגרש ומחוצה לו, האימונים ורוח התחרות הבריאה אפשר ללמוד גם על הרוח האנושית. התחרויות האולימפיות מפגישות בין אנשים מכל העולם, מכל המגדרים, המוצאים, התרבויות והמדינות - ובסוף כולם, אבל כולם, נפגשים על הפודיום (ואולי גם חוזרים הביתה עם מדליה).
בשיתוף Visa
פורסם לראשונה: 13:06, 11.03.24