מכבי נתניה הולכת ומשתפרת, וסופרת כבר ארבעה ניצחונות ברציפות. נראה שהכדורגל שהיא משחקת בזמן האחרון מייצג את הפוטנציאל שלה הרבה יותר מאשר התוצאות שהורידו אותה לתחתית.
תחילת העונה דווקא הייתה בסדר, אבל לאחר מכן הגיעה הידרדרות משמעותית ביכולת וירידה בכושר, עד שבא גיא צרפתי שעשה דרך נהדרת בתור עוזר המאמן של ברק בכר, החליף את רן קוז'וך והוביל אותה להצלחה כבירה בארבעת משחקיו הראשונים. לא רק שנתניה יצאה מהמשבר, אלא שהיא כבר מדורגת במקום החמישי.

1 צפייה בגלריה
גיא צרפתי הפועל ת"א מכבי נתניה
גיא צרפתי הפועל ת"א מכבי נתניה
גיא צרפתי
(צילום: עוז מועלם )

יש לה מספר ניצוצות בסגל שרק חיכו שמישהו יעיר אותם, ונראה שנתניה עשתה את מה שצריך עם חילופי המאמנים. זה הסתיים - זמנית - בניצחון החצוף והמרהיב על הפועל ת"א לאחר פיגור, בשילוב עם החגיגה על חשבון הפועל חדרה, ההתגברות על מכשול ריינה המתעתעת והניצחון המכובד על אשדוד. בדרך נתניה צברה כמות שערים יפה ששיפרה מאוד את המאזן שלה, והמטרה היא ללא צל של ספק להמשיך במומנטום שצברה ולכוון גבוה - קודם כל להבטיח מקום בפלייאוף העליון, ואז להתמודד על כרטיס לאירופה וזכייה בגביע, שם הגיעה לגמר בשנה שעברה.
נראה שגיא מצא את ניחוח הקסם של הקבוצה והצליח ליישר אותה. בכך ניכר אפקט המאמן החדש המדובר, אבל זה יותר מכך, כי ההשפעה לא הייתה רק למשחק אחד או שניים. היו גם לאורך העונה משחקים בעייתיים, כמו ההפסדים לבית"ר והפועל חיפה שתפסו את הקבוצה בטיימינג לא טוב, אבל המטרה של נתניה היא להמשיך את היציאה מהמשבר ולהגיע להישגים משמעותיים. האם היא תעמוד במשימה?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.