בכל פעם שיש אפילו קצת מידע חדש על מצבו של מיכאל שומאכר, הנושא תופס את הכותרת, ובצדק. נהג הפורמולה 1 האגדי, שנפצע קשה בתאונת סקי בהרי האלפים ב-29 בדצמבר 2013, ומאז נעלם מעין הציבור, מטופל בביתו כבר שנים רבות על ידי אשתו קורינה והמשפחה הקרובה.
מי שסיפק קצת הצצה לבפנים הוא אחד מחבריו הטובים של שומאכר, ז'אן טודט, נשיא ה-FIA היום ובעבר מנכ"ל פרארי, הקבוצה עבורה נהג הפנומן הגרמני.
2 צפייה בגלריה
שומאכר
שומאכר
שומאכר
(צילום: EPA)
בריאיון ל"בילד" הגרמני, סיפר טודט: "תודות לעבודה של הרופאים והעזרה של קורינה אשתו, שעשתה הכל כדי שמיכאל ישרוד, הוא שרד, אבל עם השלכות. כרגע הוא נאבק באותן השלכות. אנחנו מקווים שהמצב שלו ישתפר לאט לאט, ובצורה משמעותית".
טודט הוסיף וסיפר על הטיפול של קורינה בבעלה: "מאז אותה תאונת סקי העברתי המון זמן עם קורינה. היא אישה מדהימה, ומנהלת את המשפחה. ברור שהיא לא ציפתה שדבר כזה יקרה, אבל בצער רב זה קרה ולא הייתה לה ברירה אלא לקחת את המושכות".
2 צפייה בגלריה
מיק שומאכר
מיק שומאכר
שומאכר בן
(צילום: AP)
בצל הפציעה הקשה של מיכאל, בנו מיק, הפך בשנים האחרונות לממשיך דרכו בפורמולה 1. בעונה הנוכחית נוהג מיק בקבוצת האס, ונראה כי עתידו בענף ורוד. "מיק הוא אחד האנשים שתמיד יהיה לו מקום מיוחד בלב שלי ושל אשתי מישל", סיכם טודט את הריאיון.