סקאוטים רבים מליגות בכירות באירופה עקבו אחרי אוסקר גלוך במהלך אליפות אירופה עד גיל 19, וכעת מתברר כי שלושה מועדונים מתכוונים להיכנס למגעים רציניים מול מכבי ת"א כדי לצרף מיידית את כוכב הנבחרת הנוער.
המטרה של סוכנו, עו"ד שחר גרינברג, היא לסגור עסקה תוך כעשרה ימים. "הדבר הכי טוב למכבי ת"א ולגלוך עצמו זה שהוא לא ימשיך בישראל, אלא ייצא מיידית לחו"ל", אמר גרינברג.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
מבוקש באירופה. גלוך
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)
הפגישה של גרינברג עם נציגי מכבי ת"א צפויה להתקיים באנגליה לאחר מחנה האימונים בהולנד, אליו יגיעו ישירות מהיורו גלוך ורוי רביבו, שמשתייכים לסגל הבוגר. במהלך הטורניר נפגש גרינברג עם נציגי מספר קבוצות המתעניינות בגלוך, כשהרציניות ביותר הן דורטמונד ואיאקס. המעצמות מגרמניה ומהולנד מוכנות לשלם 4.5 מיליון אירו או 4 מיליון אירו ודמי מעבר עתידיים.
מדובר בסכום דומה לזה שאספניול הציעה: מתברר כי סגן המנהל המקצועי של הקבוצה הספרדית הגיע למשרדי מכבי ת"א לפני כשבועיים ונפגש עם ברק יצחקי, והמועדון מברצלונה היה מוכן לרכוש את גלוך ב-4.5 מיליון אירו, אך הצהובים טרם החזירו תשובה. ההערכה היא שמכבי ת"א מעוניינת למנף את ההצלחה של נבחרת הנוער כדי לקבל סכום גבוה יותר.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
יעזוב את מכבי ת"א? גלוך חוגג, בעונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
גלוך בן ה-18 צפוי להתגייס באוגוסט הקרוב, אך אם יקבל הצעה מאחת הקבוצות באירופה יזכה למסלול שיאפשר את המשך הקריירה, כמו במקרים של מנור סולומון וליאל עבדה.