הרבה רעש וצלצולים היו סביב הבאתו של לורנזו בראון למכבי ת"א, במיוחד לאחר שלקח את אליפות אירופה עם ספרד. אבל כשצוללים לעומק ורואים את הופעותיו, שני שלישים בתוך העונה, ניתן ללמוד שמדובר ברכז אתלט אבל בשום פנים ואופן לא כוכב או שובר שוויון.
בראון ניחן באתלטיות ברמות הגבוהות ביותר, אבל לא הרבה יותר מזה. יש לו ליקויים קשים מאוד בזריקה ולא נראה שהוא מתאמץ יתר על המידה בהגנה (את זה ניתן לשייך לקטש שלא גורם לו לקפל ברכיים בהגנה). כל פעם שיש מהלך מאני-טיים בראון מכדרר בצורה מסורבלת, דבר שמוביל לאיבוד כדור או מסירה קשה או זריקה שהוא מחטיא לרוב. אין לו את יכולת הקליעה המושלמת של ווילבקין. הוא שחקן צוות, שמאמן טוב יכול להפיק ממנו ריכוז ברמות הטובות של אירופה, אבל אל תצפו ממנו להיות שחקן שיכריע משחק או ייקח משחק על עצמו, זה לא סוג השחקן.

1 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
לורנזו בראון
(צילום: יאיר שגיא)

אחרי הניצחונות נגד אנאדולו אפס ופנרבחצ'ה, מכבי מחזיקה מעמד בקושי נמצאת בשמינייה הראשונה, אבל אפשר לראות שיש לה השנה השנה סגל של טופ 4, עם מגוון רחב של אמריקאים אתלטים ומאמן שלא מצליח להפיק מהם אפילו לא קרוב ל-100 אחוז. גביע המדינה כבר הלך לאיבוד נגד ירושלים, וגם הטופ 8 בסכנה. אני אישית חושב שקטש לא מתאים לאמן את מכבי. הייתי מחתים את צביקה שרף, שבפעם שעברה שהחליך את קטש עשה גמר יורוליג, אבל מכיוון שאני יודע שמכבי לא ילכו על צביקה הייתי מביא את אלעד חסין. מכבי ת"א חייבת מאמן מבריק שיפיק ממנה את המקסימום כמו שעושה דז'יקיץ' בהפועל ירושלים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.