אמש (שלישי) נערך המחזור השני בליגת כדורעף הגברים עם מפגש צמרת בו סיפקה הדאבליסטית מכבי תל-אביב תצוגה ביתית מוחצת עם 0:3 על הפועל כפר-סבא. העולה החדשה, מכבי אשדוד, רשמה ניצחון ראשון מול ק.ק תל אביב.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף
(צילום: באדיבות איגוד הכדורעף)
מכבי תל-אביב - הפועל כפר סבא 0:3 (20:25, 13:25, 28:30)
המערכה הראשונה הייתה צמודה אבל הלכה בסופו של דבר לחניכים של גל גלילי מתל אביב, במערכה השנייה הצהובים הראו עליונות וניצחו יחסית בקלות אבל המערכה השלישית הייתה כבר מותחן של ממש. מכבי תל אביב עלתה ליתרון 6:10, אבל כפר סבא לא ויתרה ובעזרתם של סרסון וססלר השוותה את התוצאה ל-12:12, מכאן התנהל משחק בו היתרון עבר מצד לצד כאשר כפר סבא אף הגיעה לנקודת מערכה עם יתרון 23:24, אלא ששחקני מכבי תל אביב לא ויתרו וחמקו מעוד שתי נקודות מערכה בדרך לניצחון 28:30 במערכה ובמשחק כולו.
ג'וש אייזנברג ממכבי ת"א אמר: "תמיד כיף לשחק נגד כפר סבא, הם קבוצה מאוד חזקה שממש דחפה אותנו הערב. זה נחמד לראות אותנו מתאחדים כקבוצה ואני נרגש לראות מה יקרה השנה עם הליגה ועם המשחקים האירופיים שלנו".
תוצאות נוספות: ק.ק תל אביב - מכבי אשדוד 3:0, מכבי הוד השרון - הפועל ירושלים 1:3, הפועל מטה אשר/עכו - הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר 0:3. ביום שני יושלם המחזור כשנבחרת האקדמיה תארח את מ.ס עילבון והפועל קריית אתא את הפועל רחובות.