בגמר ווימבלדון האחרון, קרלוס אלקראס ניצח את נובאק ג'וקוביץ' וקטע לו רצף של ארבע זכיות בטורניר. הערב (שבת) הסרבי רשם ניצחון שני ברציפות על הספרדי - כאשר בחצי גמר הסבב שנערך בטורינו הוא ניצח את אלקראס 3:6, 2:6. בגמר מחר (19:00) הוא יפגוש את יאניק סינר המקומי, וינסה לזכות בתואר היוקרתי בפעם השנייה ברציפות והשביעית בסך הכל.
אלקראס, המדורג שני בעולם, רשם משחק לא טוב מבחינתו עם 21 טעויות לא מחייבות, אותן ג'וקוביץ' ניצל היטב. ג'וקוביץ' שבר פעמיים במערכה השנייה בדרך לניצחון תוך שעה וחצי. ציפינו לקרב קצת יותר צמוד, אבל ג'וקוביץ' שוב הוכיח עליונות, כפי שהראה בגמר טורניר סינסינטי, שם גם גבר על אלקראס. המאזן ביניהם עומד על 2:3 לטובת הסרבי, וכנראה שאנחנו בפתיחתה של יריבות חדשה בטניס העולמי.
4 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'. הראה עליונות
(צילום: AP Photo/Antonio Calanni)
4 צפייה בגלריה
קרלוס אלקראס ונובאק ג'וקוביץ'
קרלוס אלקראס ונובאק ג'וקוביץ'
קרלוס אלקראס ונובאק ג'וקוביץ'. הסרבי שוב ניצח
(צילום: AP Photo/Antonio Calanni)
בגמר יפגוש ג'וקוביץ' את יאניק סינר, לו הפסיד בשלב הבתים. האיטלקי בן ה-22, שזכה לאורך הקריירה ב-10 תארי ATP, הרשים שוב, וניצח בחצי הגמר המוקדם 3:6, 7:6 (4), 1:6 את דניל מדבדב (3 בעולם).
סינר שייט במערכה הראשונה, נגרר לשובר שוויון בשנייה (שם הרוסי ניצח 4:7), אך ראה את מדבדב לוקח פסק זמן לצורך טיפול - מיד לאחר מכן - וחוזר כשהוא די צולע. האיטלקי שבר מיד את הגשותיו של מדבדב במשחקון השני, הוסיף שבירה נוספת בשישי וטייל לניצחון במשחק כולו.
4 צפייה בגלריה
סינר
סינר
עוד ניצחון מרשים. סינר
(צילום: REUTERS/Guglielmo Mangiapane)
4 צפייה בגלריה
סינר
סינר
האולם בטורינו מלא מפה לפה
(צילום: REUTERS/Guglielmo Mangiapane)
סינר מספק פשוט טורניר מהסרטים. הוא גבר בבית המוקדם על סטפנוס ציציפאס, נובאק ג'וקוביץ' והולגר רונה - וגם מול הרוסי פשוט שלט לחלוטין בהתמודדות. יש לציין כי עד לפני שישה שבועות המאזן של מדבדב מול סינר עמד על 0:6 מוחץ. רק שבתקופה הזו האיטלקי גבר על המדורג 3 בעולם באליפות סין הפתוחה, בטורניר וינה וכעת גם בטורינו.
פורסם לראשונה: 18:14, 18.11.23