עוד בזמן שאנחנו נהנים מהדור הזה שהוא מהמוצלחים ביותר בהיסטוריה של ארגנטינה עם זכייה בקופה אמריקה, גביע הפיינסלמה וכמובן גביע העולם, האלביסלסטה כבר עובדת על דור העתיד שלה, אותם ילדים שישרתו אותה אי שם במונדיאל 2030, ויתנו מענה לאלו שלא נראה אותם משחקים שם. אם זה אמליאנו מרטינס בן ה־32, מרקוס אקוניה (33), כריסטיאן רומרו (33), לאו מסי (36) ואנחל די מריה (36), שכבר הודיע על פרישה מהנבחרת אחרי הקופה אמריקה שיתקיים בקיץ הקרוב.
כחלק מבניית דור העתיד אפשר למצוא את השחקן הכישורני שיש כאלו שאומרים שאולי זה המסי הבא. לכוכב הזה קוראים קלאודיו אצ'ברי בן ה־18, שנולד ברסיסטנסיה שבצפון המדינה, ולאחר שהתבלט בליגת הילדים, עבר במהרה את המבחנים של הסקאוטים של ריבר פלייט. שנה אחרי שעבר לריבר הוא יצא ביחד עם הקבוצה לטורניר באיטליה, והבריק עם 9 שערים ב־6 משחקים.
1 צפייה בגלריה
קלאודיו אצ'ברי
קלאודיו אצ'ברי
קלאודיו אצ'ברי
(אינסטגרם)
קלאודיו משחק כקשר התקפי ואומרים עליו שמה שמאפיין אותו זה האופי המנהיגותי שלו, ראיית משחק גבוהה והכי חשוב אינטליגנציית משחק וטכניקה. קלאודיו, שקיבל את החולצה מספר 10 של האגדה, שימש כקפטן הנבחרת באליפות העולם עד גיל 17, ולא בייש את המעמד: עם 7 בישולים ו־5 שערים, כולל שלושער ברבע הגמר מול ברזיל, כבר לא ספק: הילד ענק.
קלאודיו אמנם לא מקבל יותר מדי הזדמנויות בהרכב ריבר ויכול להיות שגם בזמן הקרוב הוא לא יראה דשא, אבל מיעוט הדקות זה לא מה שמנע ממנצ'סטר סיטי לשים עין על היהלום, ועל מנת שלא ילך לקבוצה אחרת מהר מאוד דאגה להחתים אותו על חוזה תמורת 14.5 מיליון יורו – לפני בונוסים. דוגמה למהלך דומה שסיטי עשתה היא רכישתו של חוליאן אלברס, שגם גדל במחלקת הנוער של ריבר פלייט.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.