לאחר יום של המתנה מורטת עצבים בחוף, נפתחה היום אליפות העולם בגלישת רוח בספרד. אחרי יום של רוחות חלשות אתמול, שלא איפשרו את פתיחת השיוטים, עלתה היום הרוח לעוצמה של עשרה קשרים לערך ושני הציים יצאו למים לשיוטי סלאלום.
בנבחרת הנשים מתמקמות שלוש ישראליות בתוך עשר המובילות בתחרות, כאשר צעירת המתחרות, תמר שטיינברג, במקום החמישי, קטי ספיצ'קוב שישית ושחר טיבי תשיעית. מיד אחריהן שרון קנטור במקום ה-10 ומאיה מוריס במקום ה-12. סוגרת את הישראליות דניאלה פלג במקום 16. כל הישראליות ביצעו יום שיוטים יציב באיזור העשירייה הראשונה, אך לרובן לפחות שיוט אחד חלש יותר. שיוטי הסלאלום בהם התחרו היום הם קצרים מאוד וזינוק חלש מציב את המתמודדת בפער אותו קשה לסגור בזמן הקצר.
1 צפייה בגלריה
שטיינברג
שטיינברג
בשוויון עם המקום הרביעי. שטיינברג
(צילום: איגוד השייט)
תמר שטיינברג פתחה את היום היטב עם מקום שלישי בשיוט הראשון, אך שיוט השני חלש יותר, בו סיימה שביעית. שטיינברג לא נתנה לשיוט אחד חלש להשפיע עליה וסיימה את שלושת השיוטים הבאים במקומות 3,2,2 והיא עומדת כרגע עם 16 נקודות לחובתה, בשוויון עם המקום הרביעי.
קטי ספיצ'קוב פתחה שיוט ראשון במקום רביעי, אך גם היא נחלשה בשני וסיימה 13. ספיצ'קוב חזרה לעצמה מיד עם ניצחון בשיוט השלישי, שיוט במקום שישי ושוב ניצחון בשיוט המסכם של היום.
אצל שחר טיבי המצב היה הפוך, כאשר היא מסיימת ארבעה שיוטים במקומות 3,6,2,2, אך בשיוט האחרון סיימה 12.
שרון קנטור פתחה את התחרות מדהים עם נצחונות בשני השיוטים הראשונים, אך זינוק מוקדם גרם לפסילתה בשיוט השלישי. גם השיוט הרביעי היה חלש ובו סיימה 11, אך שיוט אחרון במקום שלישי השאיר אותה בעשירייה הראשונה.
מאיה מוריס ודניאלה פלג סיימו גם הן יום יציב, עם שיוטים בעשירייה הראשונה, כאשר פלג פסלה בשיוט האחרון של היום, תוך שהיא צוברת 32 נקודות לחובתה.
אצל הגברים התקיימו ארבעה שיוטים, כאשר תום ראובני מסכם יום יציב מאוד, בו סיים שלושה שיוטים במקום השני ושיוט נוסף במקום החמישי. התוצאות הטובות ממקמות את ראובני בסוף היום במקום השמיני הכללי, עם תשע נקודות לחובתו.
הישראלי הבא ברשימה הוא יואב עומר, במקום ה 27. עומר החל את היום עם שיוט חלש, בו סיים עשירי, אך בשיוטים הבאים הראה את יכולתו האמיתית וסיים 4,4,6. במורד הרשימה מתמקמים תומר ורדימון, במקום 50 ויואב כהן, במקום 60.

את התחרות מובילים באופן משכנע הבריטית אמה ווילסון וההולנדי לוק ואן אופזילנד, שניהם ניצחו ארבעה שיוטים היום. מחר מקווים המארגנים לערוך חמישי שיוטים ולאחריהם יחולק הצי לביתי זהב וכסף, כאשר רק מתחרי בית הזהב ממשיכים להיאבק על מקום בשיוטי המדליות.