אוקלהומה סיטי ת'אנדר הייתה ידועה לאורך השנים כקבוצה סטנדרטית, שהולכת בדרך של החתמת כוכבים גדולים, הצהרות ענקיות ושאיפות בהתאם לכך. הארדן, ווסטברוק, דוראנט, איבקה וג'ורג' הם השמות הנוצצים ביותר שבלטו במילניום הנוכחי, כשעוד רבים וטובים היו לפניהם, אבל בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשינוי משמעותי באופן ניהול הקבוצה, פיתוח שחקנים צעירים ומבטיחים, כוכבים נטולי אגו ומעל הכל, משחק יפהפה וכיף לעין של מסירות.
"זה הולך להיות מטורף", "זה הולך להיות פסיכי" חשבו לעצמם אוהדי NBA ואלו של הת'אנדר בפרט כשנבנה סגל יחד עם הארדן, ווסטברוק, דוראנט ואיבקה. על פניו זה היה סגל בלתי עציר לפני כמה שנים, אלא שכמו כל סגל עמוס כוכבים בליגה הטובה בעולם, גם כאן זהו היה מתכון לכישלון והקבוצה לא עמדה ביעדים השאפתניים שהציבה לעצמה.

1 צפייה בגלריה
שיי גילג'ס חוצה את הגנת פורטלנד
שיי גילג'ס חוצה את הגנת פורטלנד
שיי גילג'ס אלכסנדר חוצה את הגנת פורטלנד
(צילום: AP Photo/Kyle Phillips)

תקופה עברה מאז, וכיום הסגל של אוקלהומה בנוי משחקנים שעד לא מזמן היו אלמוניים, בדמות ג'וש גידי וצ'ט הולמגרן הנהדרים שמתלבטים כל משחק מחדש. גידי נותן את שלו באסיסטים ובחדירה לצבע בעוד צ'ט שאינו כל כך פיזי מצליח להמציא את עצמו כל משחק מחדש. ג'יילן וויליאמס הרוקח המדהים סוחף את הקבוצה עם אנרגיות מחשמלות וכמובן המועמד לתואר ה-MVP, שיי גילג'ס אלכסנדר, שממשחק למשחק פשוט מזכיר לנו שגם אם אתה לא נמצא בקבוצה גדולה, אתה יכול ומסוגל בשקט-בשקט להוביל את הליגה בזכות הרצון והמאמץ הקבוצתי.
הת'אנדר נותנים פייט לגדולות במערב, לאלופה דנבר, למינסוטה המפתיעה ויש כאלו שאפילו מדברים על מקומות ראשונים בסיומה של הליגה, ואם להיות כנים זה לא כל כך מופרך בהתחשב בהופעות של שיי והחברים. לת'אנדר יש פוטנציאל אדיר להצלחה בעונה הזאת על אף שהיא לא מפוצצת בכוכבים, אלא רק בעקבות עבודת צוות, שיתוף פעולה ושחקנים צעירים וכשרוניים מאוד נטולי אגו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.