במינהלת הליגות הודיעו רשמית: המשחק המרכזי של המחזור ה-29 בליגת העל, בו תארח הערב (שני, 20:30) הפועל באר-שבע את מכבי ת"א, ייערך עם קהל, זאת בניגוד לשלושת משחקים שהתקיימו אתמול. הדבר התאפשר לאחר שצה"ל הודיע הלילה על הסרת ההגבלות של פיקוד העורף שכללו בין היתר איסור על התקהלות של יותר מ-1,000 בני אדם.
מי שלא יגיעו למשחק הם אוהדי האורחת, זאת בגלל שעסקת הטיעון בין תובעת ההתאחדות לכדורגל ומכבי ת"א אושרה היום על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, כאשר על האוהדים הצהובים ייאסר להגיע למשחק בטרנר, והמועדון ייקנס ב-33 אלף שקל.
1 צפייה בגלריה
אבוקות ביציעי אוהדי מכבי ת"א
אבוקות ביציעי אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א לא יורשו להיכנס לטרנר
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, מוליכת ליגת העל עמדה לדין בעקבות התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות לאחר שאבוקות הודלקו ביציעי הקבוצה במשחק מול הירוקים שנערך בשני האחרון בבלומפילד. הצהובים הגיעו לבית הדין בפעם השלישית העונה, ומאחר שמדובר בעבירה חוזרת ונשנית, דרש התובע עונש מקסימלי, שיופעל כאמור כבר במשחק הערב, נגד הקבוצה של אליניב ברדה.
בנוסף הקבוצה עמדה לדין על קריאות גזעניות שהשמיעו אוהדים נגד ערבים במהלך ההמנון, במשחק רבע גמר הגביע נגד מכבי פ"ת. במקרה הזה התובע דרש קנס כספי. העונש בנוגע לאישום זה, יחד עם ההחלטה הסופית בנוגע לעסקת הטיעון ניתנה, כאמור, אתמול.
פורסם לראשונה: 13:57, 14.04.24