אין מה לעשות, וילי רוטנשטיינר יישאר מקובע בדרך שלו עד הסוף, ולא רואים את זה רק במשחקים עצמם, אלא גם בזימונים. יכול להיות שהרשימה שזימן לקראת המשחקים מול אוסטריה ואיי פארו במוקדמות המונדיאל היא האחרונה שלו כמאמן נבחרת ישראל, והוא לא מוכן לזוז במילימטר.
הקיבעון מתחיל בהתקפה: ערן זהבי הוא באנקר, מונס דאבור ושון וייסמן שחקנים טובים, והצירוף של סוף פודגוראנו לנבחרת הבוגרת, שהוביל להרמות גבה, יכול להפוך אותו לשחק משופר, כמו שקרה עם מנור סולומון. אבל לצד כל אלה היה צריך לזמן גם את אלון תורג'מן, שביכולת הנוכחית טוב יותר מווייסמן ודאבור.

1 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
(צילום: אלעד גרשגורן)

בקישור ישנם ארבעה שחקנים בטוחים: סולומון, גדי קינדה, דור פרץ וביברס נאתכו, למרות שהפעם קינדה בחוץ בגלל פציעה. ומה עושה וילי? במקום לזמן מראש את דולב חזיזה, שחקן מושלם שיכול לעזור להתקפה, הוא צירף אותו רק אחרי שדן גלזר ואייל גולסה יצאו מהסגל בגלל פציעה. אפשר למצוא ברשימה גם את אביב אברהם ועומרי גאנדלמן ממכבי נתניה, החלטה די תמוהה - הראשון בכושר צולע, ואת השני עדיף להשאיר לנבחרת הצעירה אם הוא לא מיועד להרכב. מי שהיו ראויים להיכלל בסגל הם ליאור רפאלוב וגם לירן סרדל מהפועל חיפה.
בחלק האחורי, וילי תקוע עם שחקנים טובים התקפית וגרועים הגנתית, כשחאתם אל חמיד הוא יוצא הדופן. אלי דסה וסאן מנחם הם בחירות בטוחות, אבל עופרי ארד לא מתאים בכושר הנוכחי. היה עדיף לזמן את ניסו קפילוטו או עידן נחמיאס. איתן טיבי ואוראל דגני מעוררים מחלוקת, אבל הם הבלמים הישראלים הכי טובים בשוק. איאד אבו עביד ודורון ליידנר תומכים טוב בהתקפה, ועושים חורים בהגנה. וכמו במקרה של חלק משחקני הנבחרת הצעירה, גם דניאל פרץ היה צריך להישאר שם אם אין כוונה לפתוח איתו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.