2 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(רויטרס)
זעזוע במנצ’סטר יונייטד. ע”פ דיווח של העיתונאי האמין פבריציו רומאנו שאושר בהמשך ברחבי אנגליה, ה-4:1 המשפיל לווטפורד חרץ את גורלו של אולה גונאר סולשיאר, שיפוטר מנצ’סטר יונייטד.
בתום ישיבת חירום של הדירקטוריון החליטו ראשי הקבוצה לסיים את דרכו של הנורבגי על הקווים, החלטה שהייתה צריכה עדיין לקבל את אישור הבעלים, ג’ואל גלייזר. בשעת בוקר מוקדמת (ראשון) הגיע האישור וההחלטה הפכה סופית. המועדון הגיע לסיכום גם עם סולשיאר על גובה הפיצויים וכעת זה עניין של שעות עד שתצא ההודעה הרשמית על הפיטורים.
השדים האדומים, שהחתימו מספר שחקנים בולטים בקיץ כמו כריסטיאנו רונאלדו, ג’יידון סאנצ’ו ורפאל וראן, עם 17 נקודות אחרי 12 משחקי ליגה ובמרחק 12 מצ’לסי הראשונה. התבוסה המבזה 4:1 לווטפורד הביאה לשיאה תקופה איומה שכללה שבעה הפסדים ב-13 המשחקים האחרונים בכל המסגרות ורק ארבעה ניצחונות באותה תקופה.
סולשיאר אימן את מנצ’סטר יונייטד מאז 2018 והגיע עם הקבוצה למקום השני בליגה ב-2020/21, אותה עונה בה גם הגיעו לגמר הליגה האירופית. הוא נבחר למנג’ר החודש במהלך החודש הראשון שלו בתפקיד ונחשב לאחד משחקני העבר הגדולים בכל הזמנים של המועדון.
2 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(רויטרס)
זינדין זידאן, שעבד עם כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד, הוגדר כאחד המועמדים המובילים לאימון הקבוצה, אך ישנם גם דיווחים סותרים לפיהם הצרפתי לא יגיע בשלב זה.. השדים האדומים ירדו להפרש שערים שלילי בליגה (21:20) והפסידו בחמישה מחזורים מתוך שבעת האחרונים. בין היתר, נכנעו בבית 5:0 לליברפול, הפסידו 2:0 בבית לסיטי בדרבי וכאמור הקש ששבר את גב הגמל: תבוסת 4:1 לווטפורד מהתחתית. ההיסטוריה מלמדת שסיכויי הקבוצה לסיים את העונה בטופ 4 לא גבוהים כרגע.