2 צפייה בגלריה
רוני לוי ואריק בנאדו
רוני לוי ואריק בנאדו
רוני לוי ואריק בנאדו
(חגי מיכאלי)
הפועל באר שבע תוביל את הטבלה גם בסיום המחזור השמיני בליגת העל, אבל האווירה אחרת לגמרי. הלהבות ברשתות החברתיות בין אוהדי באר שבע לא יורדות והרעשים סביב הקבוצה עדיין באוויר ועד שלא תהיה רגיעה - זה בוודאות יפריע בהכנות של הקבוצה למשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד.
בבאר שבע עוסקים ב-24 השעות האחרונות בכל מיני דרכים להוריד את האש בין האוהדים לבין רוני לוי זכר להתבטאות של המאמן במשחק מול נתניה, ואף נעשתה פגישה בין ראשי ארגון האוהדים לבין לוי, המנכ"ל גיא פרימור והמנהל המקצועי אליניב ברדה. למרות שהייתה פגישה שהוגדרה חיובית, עדיין הצדדים לא התפייסו.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
(חגי מיכאלי)
רוני לוי עצמו שלח היום מסר מפויס לאוהדי ב"ש: "אני רוצה בהזדמנות הזאת לפנות לקהל הגדול והנפלא שלנו להגיד שמאוד חשוב להישאר יחד ולהיות מלוכדים, לא לתת לגורמים האינטרסנטיים לפגוע בנו. אני מבין את הקהל, גם את אלה שקוראים בוז. אני מאוד מעריך ומוקיר את הנתינה והאכפתיות שלכם, מאוד חשוב לי כמאמן ולשחקנים שתהיו איתנו ותדחפו אותנו, רק יחד ננצח. יאללה הפועל".
"המועדון הולך למסלול לא נכון", אמרו בבאר שבע, "חבל שזה קורה. הרעשים האלו וכל הדיבורים מצד הקהל רק פוגעים בקבוצה. יש אווירה כאילו אנחנו מסובכים בתחתית, נכון שהקבוצה לא משחקת כמו שהקהל רוצה, אבל יש פה סיטואציה שיכולה להוציא אותנו משיווי משקל".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
(חגי מיכאלי)
ארגון האוהדים ‘UltraSouth’, פרסם הודעה בנושא: “בואו נעשה קצת סדר בדברים. לפני הכל, חשוב להבהיר שהבסיס לאירועים, מתחיל כשאוהדים ביציע שורקים בוז לקבוצה. זה ברור לכולנו שיש אוהדים שלא מרוצים משיטת משחק כזו או אחרת, תהיו בטוחים שגם אנחנו, אבל לאורך המשחק ובסופו, תמיד נתעסק בעידוד ודחיפת הקבוצה בלי יחס לרעשי רקע. עם זאת, אף מאמן לא יגיד על הקהל שלו שמלווה את הקבוצה שנים בטוב וברע, כן, גם אם חלקו בחר למחות ולשרוק, את מה שאמר רוני לוי, ונשימה אחר כך ימכור לנו סיפור שזה לא נאמר עלינו, טיפשים אנחנו לא”.
עוד כתבו: “אתמול נערכה פגישה עם רוני לוי, הבהרנו שאין זה מתפקידנו להתערב מקצועית, אבל כן אחד מהם הוא לדאוג שאף אחד לא יזלזל בקהל הפועל באר שבע, לא משנה מי הוא ומה הוא. בשיחה הובהר לרוני שהקהל של הפועל באר שבע לא יחזור לימים של פילוג ביציעים. דרשנו מרוני לחזור בו מדבריו ולהתנצל, דרישה מינימלית ולגיטימית, לצערינו סירב. כל קשר בין הכותרות המצחיקות על סולחה למה שקרה בפגישה מקרי בהחלט ועם זאת, כולנו בני אדם וכמובן שהשיחה התנהלה באופן ראוי ומכבד. כמו תמיד, ראינו ונראה את טובת הקבוצה לפני הכל, ברור לנו שדברים יכולים להיאמר בלהט הרגע, אבל עדיין רואים בזה קו אדום”.
“לקהל מותר למחות בכל דרך שהוא יראה לנכון בגבול הטעם הטוב, למרות שמיקום הטבלה ‘לא מצריך’ את זה. נבהיר לכולם, הארגון לא יחפש אש איפה שלא צריך. הארגון לאורך כל הדרך מנסה להגיע לעמק השווה, כדי להימנע מהאווירה שאנו נמצאים בה כרגע. ביום שבת יש לנו עוד משחק חשוב מאוד שאיתו נצא לפגרה. חשוב מאוד שנגיע מגובשים ונשאיר את מה שלא צריך מחוץ ליציע! גם אם אתם מרגישים לרגע שבא לכם לשרוק בוז, תעצרו ותהפכו את זה לעידוד, זה מועיל יותר. כוחנו באחדותנו”.