1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה הודיעה היום (שני) על הסכם חסות חדש עם מותג הוודקה הצרפתי ''MONT BLANC VODKA". מדובר בוודקה מקטגוריית הסופר פרמיום שמופקת מחיטה איכותית מחבל פיקרדי שבצרפת ובתהליך הזיקוק מדולל התזקיק במי שלגים שנמסו מהאלפים הגבוהים.
מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דוב, אמר לאחר חתימת ההסכם: "מברך על ההצטרפות של MONT BLANC VODKA למשפחת מכבי חיפה. אני שמח שיותר ויותר מצטרפים אלינו דבר שמוכיח את ההכרה והרווח בלהיות מזוהה עם מותג כמכבי חיפה". מנכ"ל פרידנזון פתרונות, ניר ברשי, הוסיף: "אנחנו גאים לעבוד עם מותג חזק כמו מכבי חיפה ומאחלים לקבוצה עונה מוצלחת".
היבואנית, "פרידנזון פתרונות", הינה חברה המרכזת פעילות מסחרית בתחום האלכוהול, בתחום הבישום ובתחום ההגיינה. החברה הינה אחת היבואניות הגדולות במשק בתחום היבוא המקביל של מוצרי אלכוהול מובילים וכן ביבוא רשמי ובלעדי של מוצרי פרימיום בתחום. ניתן להשיג את כל מותגי האלכוהול במגוון רחב ברשתות ובחנויות מובחרות בכל חלקי הארץ .כמו כן, ביבוא מכירה ושיווק של בשמים מובילים של מותגי על ביבוא מקביל לאישה ולגבר.
ההסכם של הירוקים מצטרף לשיתופי פעולה נוספים. הספונסר הראשי של המועדון, "וולבו", מלווה במספר נותני חסות משמעותיים: "הרץ", "נייקי" "אוטו סנטר", "קשת טעמים" ושיתוף הפעולה ארוך השנים עם "וראייטי ישראל".