1 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו מאוכזב
סרחיו אגוארו מאוכזב
סרחיו אגוארו מאוכזב
(רויטרס)
מכה לא פשוטה לברצלונה, שהסגל שלה גם ככה דליל לאחרונה עקב פציעות מרובות. הקבוצה הקטלונית הודיעה הערב (שני) שסרחיו אגוארו ייעדר לפחות שלושה חודשים בעקבות הבעיות בקצב הלב מהן הוא סובל.
כזכור, החלוץ הארגנטינאי הוחלף לקראת מחצית המשחק בין בארסה לאלאבס בקאמפ נואו, כאשר הוא טען לכאבים בחזה וקושי לנשום. קון נלקח לבית החולים ומבדיקות שעשה השבוע עולה כי יצטרך זמן רב כדי לחזור למגרשים.
אגוארו יעבור במהלך חודשי ההחלמה טיפולים שיקבעו את משך ההיעדרות הסופי שלו. השחקן עבר אבחון אצל ד”ר ג’וזפ ברוגדה מטעם המועדון, שם הוחלט כי לא ישחק עוד השנה ובתרחיש האופטימי ביותר יחזור רק בפברואר 2022 לדשא.
בספרד דיווחו שאגוארו “מרוסק” נוכח החדשות בנוגע למצבו והוא נתמך על ידי חברתו ששוהה איתו במרכז הרפואי של ברצלונה. הארגנטינאי מודאג גם באשר לעתידו המקצועי. נשיא בארסה ז’ואן לאפורטה חיזק אותו: “יש לך תמיכה מלאה מאיתנו. עם האופי והחיוביות שלך אני בטוח שנראה אותך שוב על המגרש מבקיע שערים”.
אגוארו עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו: “אני בריא ובמצב רוח טוב להתמודד עם תהליך ההחלמה. אני רוצה להודות לכולכם על כל כך הרבה הודעות תמיכה ואהבה, שמחזקות את ליבי”.