1 צפייה בגלריה
רונאלדו מול ספאטה
רונאלדו מול ספאטה
רונאלדו מול ספאטה
(רויטרס)
ליגת האלופות חוזרת הערב (שלישי) לפעילות עם פתיחת המחזור הרביעי בשלב הבתים, ומי שנערכו מבעוד מועד הם כמובן מומחי “הווינר”. במוקד: כריסטיאנו רונאלדו ומנצ’סטר יונייטד יוצאים לאטאלנטה, ברצלונה מתארחת אצל דינמו קייב וגם צ’לסי, באיירן מינכן ויובנטוס יעלו על הדשא.
לשליחת טופס ב’ווינר’, לחצו כאן.
נתחיל עם הקרב הלוהט הצפוי בברגמו. אחרי ה-2:3 הדרמטי של השדים האדומים במפגש באולד טראפורד, ב”ווינר” הציבו אותם כפייבוריטים, אבל ממש לא מובהקים, עם יחס של פי 2.05. מן העבר השני, ניצחון של האיטלקים יקנה יחס של פי 2.55, בעוד תיקו יקנה לכם את היחס הגבוה ביותר במשחק (פי 3.40).
ניחוש מעניין נוסף הוא המאצ’אפ בין כריסטיאנו רונאלדו לחלוץ המארחת, דובאן ספאטה. אם תנחשו שהפורטוגלי יסיים את המשחק עם יותר שערים תזכו ליחס של פי 2.60, אך אם תלכו עם הקולומביאני, תוכלו להרוויח יחס גבוה של פי 4. מי שינחש שהשניים יבקיעו כמות זהה, יזכה ליחס של פי 1.55.
ממשיכים. אחרי רצף האכזבות בליגה, ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות בבירת אוקראינה. למרות היכולת הלא משכנעת, ב”ווינר” הציבו את הקטלונים כפייבוריטים ברורים, עם יחס של פי 1.45 לניצחון. מי שיילך על הפתעה בדמות ניצחון מקומי יוכל להרוויח יחס של פי 4.60 והסולידיים יותר שיבחרו בתיקו ירוויחו יחס לא מבוטל גם כן (פי 3.70).
במשחקים מסקרנים נוספים, באיירן מינכן פייבוריטית ברורה מאוד מול בנפיקה בבית עם יחס של פי 1.10 בלבד, לעומת פי 11.70 לפורטוגלים. ניצחון של צ’לסי בחוץ מול מאלמו יקנה יחס של פי 1.10 גם כן, כאשר אם תלכו עם השבדים תקבלו יחס דומה לזה של ניצחון מצד בנפיקה בבוואריה. לסיום, יובנטוס המקרטעת תארח בביתה את זניט סנט פטרסבורג ולמרות מצבה בליגה, פה היא מקבלת עדיפות ברורה עם יחס של 1.35.